19 sierpnia 2015

„My lack of access to the real world has been replaced completely by books “ – Hopeless

Cześć. Nazywam się Agata, mam 21 lat i uwielbiam czytać książki. Część z was możliwe, że kojarzy mnie z bloga Rose Perdu, na którym publikuję swoją grafikę. Nie będę się tutaj jakoś bardzo rozpisywać na swój temat. Jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do zakładki „o Autorce”.

Pewnie zastanawiacie się po co założyłam tego bloga i skąd w ogóle ten pomysł. Otóż ten "projekt" pojawił się w mojej głowie już parę lat temu, ale ostatnio jakoś częściej o tym myślałam. Jakiś czas temu zaczęłam oglądać amerykańskich BookTuberów i strasznie spodobało mi się to, jak oni dzielą się swoją miłością do książek. I pomyślałam: „Też bym chciała publikować filmiki i dzielić się tym, co kocham”, ale problem jest taki, że jak widzę kamerę, to od razu jestem spięta i nie potrafiłabym do niej mówić. Dlatego pomysł z BookTubem odpada. Potem wróciłam do swojej pierwotnej myśli „Blog z recenzjami”, ale znowu pojawiły się komplikacje ponieważ nie umiem pisać recenzji. Przez pewien czas nie wiedziałam co zrobić, aż w końcu wpadłam na to, że przecież mogę robić to, co robią na booktubie, ale zamiast gadać do kamery, będę pisać posty na blogu. Naprawdę długo się nad tym zastanawiałam, ale moje przyjaciółki ciągle mnie namawiały i tak oto powstało roseperdu-books. 

I teraz pewnie pojawia się pytanie: „Skoro nie będzie recenzji, to co dokładnie będziesz publikować na blogu?”. Moja odpowiedź to: wiele rzeczy! Mam już pomysły na konkretne posty, ale może przybliżę jakoś czego możecie się spodziewać. Po pierwsze na pewno będą tu moje „To Be Read” (TBR) i „Wrap Up” czyli to co zamierzam przeczytać w danym miesiącu i to co przeczytałam. Po drugie: Będą pojawiały się recenzje, tak wiem, że nie umiem ich pisać, ale warto spróbować. Oczywiście jak to jest z recenzjami będą one całkowicie bez spoilerów. Natomiast pojawiać będą się też „Book Talks” w których będę „gadała” o jakiejś książce, więc spoilerów może być dużo, ale nie martwcie się – zawsze będzie ostrzeżenie! Będą się pojawiać posty z serii „Polecam”, w których (jak sama nazwa mówi) będzie wszystko co polecam: książki, booktuberzy, księgarnie, autorzy itp. I na koniec coś co dla będzie sprawiało mi najwięcej przyjemności a są to TAGI. Na BookTubie widziałam tyle fajnych tagów i zawsze chciałam je zrobić, a teraz jak blog już powstał – mam gdzie je zrobić. Będą pewnie też rzeczy o których nie pisałam tutaj, ale to wszystko wyjdzie w praniu.

Jak na pierwszy post to trochę się rozpisałam. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Obiecuję, że następna notka będzie o wiele ciekawszy (przynajmniej mam nadzieję, że taki będzie). No więc na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że będzie się wam tutaj podobało.

Do przeczytania.

Griffin Peterson - muzyka z "Maybe Someday"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz