11 października 2015

Marry, Kiss, Cliff TAG

Hej! Dzisiaj mam dla was Tag, który chciałam zrobić od dawna. A jest nim: „Marry, Kiss, Cliff”. Polega on na tym, że wypisuje się imiona męskich imion (oczywiście z książek) na karteczkach, a potem losuje się po 3 i wybiera, kogo chciało by się pocałować, za kogo chciało by się wyjść za mąż, a kogo chcemy zabić. Mam 30 postaci i boję się, że w którymś momencie wylosuję 3 postacie, które uwielbiam. No to zaczynamy!

1.Ren – „Klątwa Tygrysa”, Finnick – „Igrzyska śmierci”, Jacob – „Zmierzch”
No i co ja mam teraz zrobić? Uwielbiam ich wszystkich! Jacob to była jedna z moich pierwszych miłości książkowych. To jest straszne! Jake przepraszam! Ja naprawdę nie chcę tego robić! Cliff Jacob, Marry Ren i Kiss Finnick.

2. Holder – „Hopeless”, Ridge – „Maybe Someday”, Alec – „Dary Anioła”
Ja się tak nie bawię!!! Gdyby Alec wyglądał jak Matthew Daddario, który gra go w serialu – nigdy w życiu nie mogłabym go zabić. Ale Alec z tych bohaterów najbardziej mnie denerwował, a po 2. wątpię, że chciałby mnie pocałować lub wyjść za mnie… Tak więc Cliff Alec! I teraz to ja już nie wiem co zrobić… Rigde, Holder, Holder, Ridge. Marry Holder, Kiss Ridge.
3. Jace – „Dary Anioła, Adrian – „Kroniki Krwi”, Stark – „Dom Nocy”
W końcu coś prostego! Cliff Stark. Przepraszam Cię! To nic osobistego. Bardzo Cię lubię, ale konkurujesz z Jacem i Adrianem… tak więc: Miłej spadania w dół klifu! Marry Adrian. Każdy, kto już od jakiegoś czasu odwiedza tego bloga, wie, że Adrian jest moją największą miłością! I na koniec: Kiss Jace! Jeszcze jak Jace wygląda tak jak Dominic Sherwood to jeszcze bardziej jestem chętna, do tego, by go pocałować!!

4.Harry Potter, Malfoy – „Harry Potter”, Magnus – „Harry Potter”
Jak ja lubię jak to jest takie proste. Oczywiście – Marry Magnus!! Uwielbiam go!!! Kiss Harry, Cliff Malfoy.

5. Jem – „Diabelskie Maszyny”, Cal – „Czerwona Królowa”, Dymitr – „Akademia wampirów”
Cliff Cal. I teraz mam problem… Czy wolę pocałować ruskiego wojaka, czy wyjść za niego…hmmm Chyba wybieram tylko buzi! Kiss Dymitr, Marry Jem! Mój Jem kochany!!!

6.Beleth – „Ja, diablica”, Meaven – „Czerwona Królowa”, Kishan – „Klątwa Tygrysa
Z Meavenem wybiorę się nad klif i bardzo chętnie go z niego zrzucę! Nawet przez sekundę nie będę się wahać! Kocham i Beletha i Kishana! Moim mężem zostanie Beleth (kto by nie chciał mieć za męża diabła?!), a Kishana pocałuję!

7. Step - „Trzy Metry nad niebem”, Edward – „Zmierzch”, Heath – „Dom Nocy”
To chyba jest najprostsze! Edzio idzie na klif! Step, boski Step zostanie moim mężem!! A Heath dostanie buzi!

8. Patch – „Szeptem”, Azazel – „Ja, diablica”, Peeta – „Igrzyska Śmierci”
Cliff Peeta! I teraz mam problem! Nie wiem czy bym wytrzymała z Azazelem jako moim mężem. Uwielbiam go, ale to chyba Patch bardziej nadaje się na męża! Tak więc: Marry Patch, Kiss Azazel.

9. Sebastian – „Dary Anioła”, Will – „Diabelskie Maszyny”, Simon – „Dary Anioła”
Hahaha ale się dobrało! Wszyscy od Cassie! Przynajmniej prosto wybrać! Cliff Sebastian, Marry Will i Kiss Simon.

10. Noah – „Mara Dyer”, Thomas – „Więzień Labiryntu”, Four – „Niezgodna”
Jeżeli założymy, że książkowy Thomas wygląda jak Dylan o”Brien to ja chcę z nim spędzić całe swoje życie. Noah jest kochany, więc dostanie buzi! A Four dostanie najgorszą śmierć (przynajmniej dla niego)! Four spadasz z klifu! Podsumowując: Marry Thomas, Kiss Noah i Cliff Four.

Do tego tagu nominuję każdą osobę, która chce go zrobić :)

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam! Mam już plan na posty w tym tygodniu. Najpierw jakoś w środku tygodnia pojawi się recenzja „Wróć, jeśli pamiętasz”, a pod koniec (prawdopodobnie w niedzielę) mój własny Tag. Będzie on inspirowany jednym z moich ulubionych seriali. Mam nadzieję, że wyjdzie on ciekawie. Na dzisiaj to tyle. Zapraszam wszystkich do komentowania i obserwowania bloga.

2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie kojarzę niektórych Panów, ale widocznie tak miało być :P Ciekawy tag, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam Azazela ♥ Świetny tag!

    OdpowiedzUsuń