3 października 2015

Podsumowaie września

Cześć wam. Wrzesień się skończył i niestety trzeba wrócić do rzeczywistości czyli studiów. Ja nie chce! Kiedy ja będę czytać jak dużą część dnia spędzam na uczelni? Studia, szkoła i praca psują wszystko :P Co najlepsze do środy muszę mieć już pierwszy rozdział pracy licencjackiej, a napisałam na razie jakieś 3 strony na 20…Będzie ciekawie…

Nadszedł czas na podsumowanie tego września. Niestety nie był on tak dobry jak sierpień. Przez większość miesiąca miałam reading slump i ciągle się on trzyma. Nie mogę się wciągnąć w żadną książkę. To jest straszne!!

W tym miesiącu przeczytałam tylko 5 książek, co nam daje 1832 strony.
1. Colleen Hoover – Maybe Not. Kocham książki Colleen Hoover! Fajnie było wrócić do świata „Maybe Someday”. Ma ona tylko 112 stron, więc szybko się czytało. Polecam wam wszystkim książki tej autorki. Pisze świetnie, a historie przez nią przedstawiane są cudowne. Zabawne, ciekawe, urocze, smutne i wesołe!
2. Jenny Pollack – Kleptomanka. Nie będę opisywać tego, bo pisałam recenzję i nie chcę się powtarzać! Także tych co nie czytali – zapraszam do recenzji (TUTAJ)!
3. Rick Riordan – Morze Potworów. Uwielbiam tą serię! Bardzo dobrze się bawiłam, czytając ją. Prawdopodobnie pojawi się recenzja (jest w trakcie pisania, chociaż coś słabo mi idzie i nie wiem czy ją opublikuję).
4. Kristin Cast, P.C.Cast – Wyzwolona. Mieliście kiedyś tak, że czytaliście ostatnią część serii i wiele rzeczy was wkurzało, ale tak bardzo przyzwyczailiście się do postaci, historii, że i tak wam szkoda, było kończyć swoją przygodę z tą historią? Ja miałam ogromny problem z ocenieniem tej książki. Czytałam tą serię przez jakieś 5 lat i pomimo że miałam już momentami dość i uważam, że autorki naciągały fabułę, to i tak to pokochałam. Nie mogłabym ocenić tej książki!
5. Rainbow Rowell – Eleonora i Park. Podobała mi się i to bardzo. Bardzo szybko się ją czyta!
6. Michelle Hodkin – Mara Dyer. Zemsta. 3 część nie jest tak dobra jak 2, ale też jest świetna! W końcu dostajemy wszystkie odpowiedzi. Będzie recenzja!! Także czekajcie na więcej szczegółów!

Trochę Blogowych statystyk:
We wrześniu napisałam 9 postów, 4 z nich to były recenzje i 5 innych postów. Napisaliście 43 komentarze i mam w sumie 10 obserwatorów. Myślę, że to nie jest źle, jak na miesiąc prowadzenia bloga. I dziękuję wam za każdy komentarz i za każdego obserwatora! We wrześniu założyłam także fanpage na fb i mam 7 like’ów. Chciałabym zachęcić do obserwowania tych, którym podobają się moje posty. Wiem, że nad recenzjami muszę jeszcze popracować i nie są najlepsze, ale staram się pisać coraz lepiej!
Po lewej stronie jest gadżet obserwatorzy, a tak trochę wyżej jest link do mojego fanpage, instagrama i twittera.

Mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie lepszy! A jak tam u was wyglądał wrzesień? Dużo czytaliście, czy szkoła już całkiem was pochłonęła?

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie zabrałam się za 3 tom Mary Dyer, musze to koniecznie nadrobić, bo 2 część skończyła się tak, a nie inaczej.. :D Wrzesień jeszcze nie był najgorszy jeżeli chodzi o czytelnicze podboje, ale obawiam się, że w tym miesiącu będzie gorzej:( Buziaki!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły wynik :) Mnie szkoła pochłonęła, ale udało mi się przeczytać 9 książek :)

    OdpowiedzUsuń