1 października 2015

Wakacyjny Book Haul #1

Cześ wam. Naszedł czas na mój pierwszy book haul! Wiem, że oficjalnie wakacje skończyły się miesiąc temu, ale związku z tym, że jestem studentką, leniłam się jeszcze przez wrzesień. I dlatego ten post pojawia się dopiero dzisiaj. Przez te 3 miesiące przybyło mi 20 książek, co jest chyba dużą ilością, ale dla mnie i tak to za mało. Jak klikniecie na tytuł to przeniesie was do opisów na lubimy czytać. Niestety nie wiele z nich przeczytałam, ale spokojnie jeszcze mam czas :) Tak więc zapraszam do czytania. 

1. P.C. Cast, Kristin Cast – Wyzwolona. Także zamówiona przez moją siostrę I kosztowała niecałe 20 zł. Już ją przeczytałam i pomimo że seria nie była najlepsza, to przez te parę lat tak się przywiązałam do bohaterów, że było mi smutno jak ją skończyłam.
2. Cassandra Clare - Mechaniczna Księżniczka. Niestety nie pamiętam ile kosztowała, ale siostra zamówiła ją na czerwcowej wyprzedaży na bonito.pl (moje wakacje zaczęły się w ostatnim tygodniu czerwca, więc się liczy :P). Niestety jeszcze nie przeczytałam, ponieważ nie jestem gotowa na zakończenie tej serii.
3. Michelle Hodkin - Mara Dyer. Przemiana. Ta została zamówiona tym razem przeze mnie na bonito.pl, na tej samej wyprzedaży co poprzednia. Zapłaciłam 26,39 zł. Przeczytałam już ją i zamierzam napisać jej recenzję.
4. Michelle Hodkin - Mara Dyer. Zemsta. Także zamówiłam ją na wyprzedaży czerwcowej na bonito.pl i zapłaciłam 26,39 zł za nią. Recenzja powinna się pojawić za jakiś czas.
5. Stephen King - Zielona Mila. Kupiłam ją w Świecie Książki za 12,99 (chyba). Już od dawna planowałam jej zakup i w końcu mi się udało!!

6. Stephen King – Carrie. Kolejna książka, którą chciałam od dawna kupić. Na szczęście była w biedronce po 9,99 zł!
7. Cecelia Ahern - Ps. kocham Cię. Kupiłam ją tylko dlatego, że byłam w empik outlet i nie chciałam wyjść z pustymi rękami.
8. Maria V.Snyder - Siła Trucizny. Kupiłam ją w księgarni „Tak Czytam” za jakieś 6 coś. Odkąd zobaczyłam filmik Sashy (abookutopia), chciałam dorwać tą książkę w swoje ręce i udało się!
9. Rod Rees- Demi mode. Także zakupiona w „Tak czytam” za coś około 10 lub 11 zł.
10. Sarah J. Mass - Zabójczyni i władca piratów. Przywiozłam ją z Kazimierza Dolnego i zapłaciłam 7,99 zł.
11. Sarah J. Mass - Zabójczyni i czerwona pustynia. Także zakupiona w Kazimierzu za 7,99 zł.

12. Becca Firzpatrick – Szeptem. Ta jak i kolejne 6 książek dostałam w bibliotece za darmo. Uwielbiam tą serię, chociaż nie jestem pewna czy teraz by mi się tak podobała jak wtedy kiedy ją czytałam, ale Patch!!!
13. Becca Fitzpatrick – Cresscendo. Także dostałam w bibliotece.
14. Becca Fitzpatrick – Cisza. Też dostałam w bibliotece.
15. Malena Watrous - Jeśli pójdziesz ze mną. Tej książki nie ma na zdjęciu, ponieważ pożyczyłam ją cioci. Dostałam ją w bibliotece, kompletnie nie wiedząc o czym ona jest, ale opis wydaje się ciekawy. I bardzo podoba mi się to, że przy każdym rozdziale jest jakieś japońskie słówko i jego tłumaczenie. Prawdopodobnie jak przeczytam to pojawi się jej recenzja.
16. Libba Bray - Mroczny Sekret. Nawet sobie nie wyobrażacie przez jak długi czas chciałam ją przeczytać! I dzięki bibliotece uda mi się to! Mam nadzieję, że niedługo uda mi się po nią sięgnąć.


19. Rainbow Rowell – Fangril. Kupiłam ją niedawno, a dokładniej w tamtą środę i przyszła w poniedziałek. Jestem w trakcie jej czytania, ale dopadł mnie reading slump! W newsletterze Moondrive był kod rabatowy do znak.com.pl na nią. I dzięki temu ją kupiłam! Jeśli chcielibyście się zapisać do tego newslettera to wejdźcie na: Newsletter MoonDrive. Oprócz kodów rabatowych są w nim różne informacje, konkursy oraz tapety i inne dodatki.
20. Gayle Forman - Wróć jeśli pamiętasz. Z tą książką wiąże się bardzo ekscytująca informacja. Otóż zaczęłam swoją współpracę z księgarnią matras. Szczerze mówiąc sama nie mogę w to uwierzyć! Naprawdę jestem mega szczęśliwa i mam nadzieję, że ta współpraca będzie się dobrze układała. Dostałam listę książek i postanowiłam wybrać tą, ponieważ jestem ciekawa dalszych losów bohaterów „Zostań jeśli kochasz”.

To tyle. Nie mogę się doczekać aż je przeczytam. A wy jakie książki kupiliście w tym miesiącu? A jutro albo w sobotę pojawi się podsumowanie miesiąca.

6 komentarzy:

  1. Mechaniczną księżniczkę czytaj koniecznie, bo jest naprawdę cudowna. Moim skromnym zdaniem jest to najlepsza książka Clare, jaką dotąd przeczytałam.
    Siłę trucizny też mam i aktualnie czeka na przeczytanie ;D
    Książki Bray, bardzo bardzo chcę przeczytać. Może kiedyś mi się to uda ;)
    Współpraca z matrasem? Zawsze ciekawiło mnie na jakiej zasadzie to działa.
    A ja w tym miesiącu nie kupiłam żadnych książek (cud!), za to dostałam ich chyba z pięć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący stosik :) Od siebie polecam książki Rowell, Forman, Ahern i Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie kiedy nie jest się gotowym na zakończenie serii, a "Mechaniczna księżniczka" sprawiła mi niezłego kaca książkowego:)
    "Siła trucizny" mi przypadła do gustu:) Naprawdę fajny stosik! Pozdrawiam,
    :Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda zjawiskowo ;) "Zielona mila" to jedna z tych książek, które pamięta się długo - jeśli jeszcze jej nie czytałaś, to polecam gorąco. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci niektórych zdobyczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej... jak ja bym chciała mieć te wszystkie książki ♥ Najbardziej zazdroszczę Ci "Mechanicznej księżniczki"
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń