29 listopada 2015

Book-A-Thon edycja zimowa

Hej hej hej! Postanowiłam wziąć udział w Book-A-Thon, który zaczyna się jutro. To będzie mój drugi maraton. Pierwszym był „BookTube-a-thon” w wakacje. Z 7 wyzwań skończyłam 5. Mam nadzieję, że teraz też mi dobrze pójdzie, a może nawet lepiej. Chociaż trudno, żeby poszło lepiej skoro mam też 5 książek. Chociaż są grubsze niż te z wakacji. No zobaczymy jak mi pójdzie. Dobrze że środę i piątek mam wolne to będę miała kiedy czytać. To moja lista:

1. Książka z czymś czerwonym na okładce Tajemny Ogień 380 stron  – Przywieziona z targów książki. Czerwony jest na znaczkach. Ledwo widać, ale jest! Zapowiada się bardzo dobrze. 

2. Przeczytaj książkę z listy 100 tytułów BBC – Dracula 444 stron – Ta książka jest na mojej półce jakieś 3 lata. Długo się zbierałam, by ją przeczytać. Mam nadzieję, że teraz mi się uda! 

3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś Nie po to kończyłam szkołę, żeby znowu lektury czytać! Nie cierpię lektur (no dobra są wyjątki). Book-a-thon to ma być przyjemność!

4. Tytuł, który zdobył nagrodę literacką Światło, którego nie widać 634 stron – To jest książka, której najbardziej się nie mogę doczekać! W końcu dorwałam ją w swoje ręce i chcę ją w końcu przeczytać.

5. Przeczytaj książkę, którą wybrała dla Ciebie inna osoba – Kroniki Bane 492str. – A tutaj trocę oszukiwałam. Sama sobie wybrałam książkę. Zaczęłam ją już jakiś czas temu, ale a to nie miałam kiedy czytać, a to nie miałam na to ochoty. Dlatego od niej zacznę mój maraton.

6. Przeczytaj książkę polskiego autora – Wilk 304 / 200 stron – Jak polski autor to wiadomo, że Katarzyna Berenika Miszczuk! Uwielbiam jej książki! A jeśli chcecie wiedzieć dlaczego to zapraszam do tego posta: KLIK. Niestety nie udało mi się zdobyć wersji papierowej, więc przeczytam ebooka i właśnie dlatego podałam dwie liczby stron. Pierwsza to normalna wersja, druga ebook.

7. Przeczytaj w czasie Booka-A-Thonu co najmniej 1500 – 2254 / 2150 stron No trochę ich wyszło! Mam nadzieję, że uda mi się dokończyć to wyzwanie. 

Ostatnio jestem w okropnym reading slumpie i mam nadzieję, że Book-A-Thon pomoże mi go pokonać! Dodatkowo zamierzam napisać recenzję każdej przeczytanej książki. Będzie ciężko, ale może mi się uda! Podsumowanie pojawi się dopiero w następny poniedziałek, ale codziennie na facebooku i na instagramie będę udostępniała posty o tym jak mi idzie. Więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do polubienia i obserwowania:
https://www.facebook.com/RosePerdu-Books-885803241507720/ https://www.instagram.com/roseperdu/





A wy zamierzacie wziąć udział? Co planujecie przeczytać? Podzielcie się swoimi listami.

3 komentarze:

  1. Tak, również biorę udział :) Wybrałam kilka książek i zobaczymy jak mi pójdzie. Z twoimi pokrywa mi się "Światło którego nie widać"

    OdpowiedzUsuń
  2. Światło. <3 Cudowna, ale dość ciężka. Życzę Ci powodzenia w jej czytaniu. :))
    A lektury szkolne czytałam. :D I sporo z nich uwielbiam. :D Chociaż zdecydowałam się na "Hobbita", którego już czytałam. Ale co tam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie czytania książki "Tajemny ognień".
    Wciąga, pochłaniam ją w ognistym tempie!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń