8 listopada 2015

Targowy Book Haul #2

Hej, hej! Dzisiaj mam dla was ostatni post związany z targami książki! A jest nim Book Haul! Pojechałam na nie, by zdobyć parę interesujących mnie tytułów! I udało mi się!! Niestety nie mam wszystkich, które bym chciała, ale mój budżet nie był taki duży, tak samo jak rabaty u wydawnictw. Tak więc zaczynajmy.
1. Harry Potter i Kamień filozoficzny (wydanie ilustrowane) - J.K.Rowling. Pojechałam na targi z zamiarem kupienia tej książki i mi się udało!! Jest ona przepiękna! Rysunki są cudowne! Jak chcecie je zobaczyć to zapraszam tutaj: Zdjęcia. Jest jedna strona, która mi się ani trochę nie podoba! Taka z pająkami! 

2. „Kroniki Bane’a” – Cassandry Clare. Mam, w końcu ją mam!!! Mojego ukochanego Bane’a!! Najgorsze było to, że nie mogłam znaleźć tej książki. Wydawnictwo Mag, schowało się na targach, ale w końcu dorwałam ją w swoje ręce!! Uwielbiam książki Cassie. Nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam.

3. „Klasa” - Dominik W. Rettinger. Nie znam tej książki, nie wiem o czym jest, ale wydawnictwo otwarte rozdawało je za zapisanie się do newslettera, a nowa książka, to nowa książka! Więc postanowiłam się zapisać i tak oto „Klasa” pojawiła się na mojej półce.

4. „Oddam Ci słońce” – Jandy Nelson. „I’ll give you the Sun”. Tyle dobrych rzeczy słyszałam o tej książce! Cały zagraniczny booktube ją poleca. Gdy dowiedziałam się, że ma zostać u nas wydana, byłam przeszczęśliwa. Więc musiałam ją kupić, w szczególności, że kosztowała tylko 25zł. Mam nadzieję, że mi się spodoba! Grzbiet książki jest cudowny! Chociaż nie jestem przekonana do reszty okładki.

5. „Tajemny Ogień” – C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld. Pamiętacie jak pisałam, że zastanawiałam się jaką jeszcze książkę kupić w otwartym? To właśnie ta. Miałam wziąć „7 razy dziś”, ale niestety w niedzielę już jej nie było. Jestem ciekawa jaki będzie „Tajemny ogień”. Podobał mi się sposób promowania jej. Każda osoba zapisana do newslettera moondrive dostała maila o tytule „Bardzo potrzebuję twojej pomocy”. Cały mail był tajemniczy i ciekawy i już wtedy bardzo zaciekawiła mnie ta książka. Mam nadzieję, ze się nie zawiodę!

6. „Lśnienie” – Stephen King. 25 października moja siostra miała urodziny i przed pojechaniem na targi, powiedziałam jej, by mi powiedziała jaką chce książkę. Podała parę i w nich był też King, ja miałam wybrać jaki tytuł. Dzięki Paulinie wybrałam „Lśnienie”, no i hotel, w którym zostałyśmy pomógł mi podjąć tą decyzję. Bałam się, że reakcji mojej siostry, ale na szczęście była zadowolona z prezentu.

7. „Elita” – Kiera Cass. Pierwsza książka, którą zdobyłam na targach. To druga część serii Selekcja. Niestety nie mam pierwszej, ale teraz mam motywacje do tego, by ją kupić!

8. „Miasto Kości” – Cassandra Clare. Nawet sobie nie wyobrażacie jaka jestem szczęśliwa, że zdobyłam ją na wymianie. Moja ukochana książka! Najukochańsza! Teraz tylko zostało kupić 5 kolejnych części!


I to tyle z book haulu. Widziałam, że spadła wasza aktywność na blogu. Nie wiem czy macie dużo zajęć, czy po prostu wstawiam nieciekawe posty. Mam nadzieję, że ten i kolejny was zaciekawi. W poniedziałek lub wtorek powinien pojawić się „Carrie Book Talk”, w którym otwarcie (ze spoilerami) napiszę o swoich przemyśleniach w związku z książką Kinga. Oczywiście na początku pojawi się recenzja (bez spoilerów), a dopiero później przejdziemy do konkretów. Mam nadzieję, że weźmiecie udział w dyskusji! Na dzisiaj to tyle. Widzimy się na początku następnego tygodnia.

3 komentarze:

  1. A mnie reszta okładki Oddam ci słońce też zachwyca :) Większości się podoba (w tym mnie) ale czytałam też kilka mniej pochlebnych opinii. Mam nadzieję, że ty ostatecznie będziesz należeć do tej pierwszej grupy. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń