14 grudnia 2015

Liebster Blog Awards #2 #3

Cześć wam! Wiem, że znowu dawno mnie nie było, ale w środę muszę oddać projekt i teraz codziennie nad nim siedzę. Wierzcie mi już mam dosyć i wolałabym mieć kolokwium z tego przedmiotu. Mniej czasu by to zajęło… Piszę ten post w przerwie, której nie powinnam sobie robić... Dajcie mi święta!!!
Dzisiaj przybywam do was z Liebster Blog Awards. Mam dwie nominacje od Lunatyczki. Zapraszam do czytania.

1.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Trudniejszego pytania nie było? Jest ich naprawdę dużo. Próbuję wybrać jakąś nie z serii, bo gdybym jeszcze je brała pod uwagę to byłoby ciężko, a po 2 możecie o nich przeczytać TU. "Hopeless" jest chyba taką „The best” pojedynczą książką, albo „Maybe Someday”. (Jak klikniecie na tytułu to zostaniecie przeniesieni do recenzji)
2.Ile miałeś/aś lat, gdy zacząłeś/ęłaś czytać?
Nauczyłam się czytać będąc w zerówce. I już w pierwszej klasie sporo czytałam, ale tak porządnie, porządnie za czytanie wzięłam się w gimnazjum.
3. Masz możliwość odwiedzenia dowolnego miejsca na ziemi. Gdzie jedziesz?
Londyn albo LA!
4.Masz jakiegoś zwierzaka?
Mam dwa jamniki.
5.Twoje ulubione miejsce do czytania to ...
Moje łóżko, chociaż momentami jest niewygodne…
6. Jaka jest najważniejsza dla Ciebie książka w Twojej biblioteczce?
Chyba Harry Potter i Komnata Tajemnic, który dostałam od znanej wam już Pauliny. Bardzo ważne są dla mnie też wszystkie książki Cassandry Clare. Co nie znaczy, że reszta nie jest ważna.
7.Gdybyś miał/a możliwość życia w dowolnej epoce, to którą byś wybrał/a?
Ta co jest teraz! To zabrzmi okropnie, ale nie mogłabym żyć bez technologii.
8.Twoja ulubiona książka z dzieciństwa to ...
Dzieci z Bullerbyn i Pan Kleks
9.Czy jest jakaś piosenka, której ostatnio słuchasz na okrągło?
Nie mam jednej… Mam 50 takich. Chociaż święta się zbliżają to pewnie teraz będę słuchać jakiś świątecznych…
10. Na jaką książkę "polujesz" od dłuższego czasu?
Na całą serię „Akademia wampirów” (byłam głupia, że na targach książki w Warszawie nie kupiłam, a były po 10zł. No ale jak ktoś nie umie liczyć ile mu kasy zostało, to tak ma!) i „Kroniki Krwi” i reszta „Darów Anioła”
11. Jaka książka wzruszyła Cię najbardziej?
Przez bardzo długi czas nie płakałam na książkach, ostatnio się to zmieniło. W niektórych momentach „Darów Anioła” miałam łzy w oczach. Szczególnie w ostatniej części. A płakałam ostatnio na „Byliśmy Łgarzami” i na „Wiernej”

1.Częściej kupujesz książki, czy wypożyczasz z biblioteki?
Ostatnio częściej kupuję.
2.  Jaka jest ulubiona rzecz w Twoim pokoju?
Oczywiście moje książki!
3. Jakie miejsce chcesz odwiedzić?
Londyn i LA
4. W dzieciństwie miałaś/eś ulubionego pluszaka?
Oczywiście! A nawet miałam takie dwa.
5. Masz jakąś ulubioną koszulkę, której nie wyrzucisz, mimo że jest stara i zniszczona?
Jeszcze nie, ale mam taką koszulkę z mojej osiemnastki, na której podpisali mi się znajomi i wiem, że nigdy jej nie wyrzucę!
6. Jaka jest najlepsza książka, którą przeczytałaś/eś w tym miesiącu?
Jak na razie przeczytałam dwie i z nich oczywiście najlepsza była „Kroniki Bane’a”! By się dowiedzieć czemu musicie poczekać na recenzję!
7. W jakim miejscu chcesz mieszkać?
Londyn lub LA
8. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie wiem! Mam ich wiele! To za trudne!
9. Zapisujesz gdzieś swoje ulubione cytaty?
Kiedyś miałam zeszyt z cytatami, teraz go już nie prowadzę… Mam za to kilka plików na komputerze z fajnymi cytatami, a gdy te cytaty są z książki to dodaję je do ulubionych na moim koncie na lubimy czytać.
10. Masz swoją ulubioną zakładkę?
Mam! I jej nie używam. Jest to zakładka z targów książki w Krakowie i jest z budki do zdjęć, która była na stoisku lubimy czytać.
11. Masz jakieś pasje oprócz czytania?
Tak mam. Grafikę komputerową. Chociaż ostatnio nie mam ochoty na jej tworzenie… Mogliście zobaczyć mały sneak peek w Book Talku o Carrie. A jeśli chcielibyście jeszcze pooglądać to zapraszam na bloga Rose-Perdu lub na DeviantArt. Lubię też piec, ale na to muszę być w odpowiednim nastroju. Oczywiście będę robiła parę rzeczy na święta. Jeśli chcielibyście je zobaczyć tutaj na blogu to dajcie znać. Mogę zrobić małą foto relację. 

Niestety nie przygotowałam swoich pytań i nie zamierzam nikogo nominować. Ale każdy z was niech w komentarzu napisze o swoich pasjach. Chętnie poczytam o tym. Recenzja na 100% pojawi się w piątek! Nawet jeśli musiałabym nie spać przez całą noc, by ją napisać! 

4 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi :) Dzieci z Bulerbyn to także moja ulubiona książka z dzieciństwa :P A co do miejsca, w którym chciałabyś zamieszkać, to w pełni się z Tobą zgadzam - Londyn i LA to moje wymarzone miasta :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    PS. Nie wiem, czy już to pisałem, ale... Twój blog jest taki śliczny *.* Coś czuję, że będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotorelacja z tego co upiekłaś - brzmi smakowicie! Jestem za ;)
    Też lubię grafikę komputerową.

    Pozdrawiam ciepło,
    Ami. z RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio znalazłam swój zeszyt z cytatami w pudełkach na strychu i to była chyba najlepsza niespodzianka dla mnie :)
    Czekam na recenzję!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiś rok temu kupiłam sobie zeszyt, w którym planowałam sumiennie spisywać ulubione cytaty z książek, ale coś nie wyszło i po miesiącu zeszyt zaginął ;/

    OdpowiedzUsuń