20 stycznia 2016

Czytelnicze Podsumowanie 2015 roku

Hej! Przepraszam za tą małą przerwę na blogu. Nie mam żadnej wymówki! Po prostu musiałam odpocząć od bloga. Myślę, że każdy czasem tego potrzebuje. Fajnie było nie myśleć o tym, że muszę coś napisać, albo o tym, że przydałoby się napisać recenzję książki, którą aktualnie czytam. Ale wracam! No prawie… Sesja mi się zbliża więc mam dużo do roboty (nawet ten post publikuję w jednej z niewielu wolnych chwil). Postaram się dodawać minimum jeden post na tydzień. Miejmy nadzieję, że uda mi się więcej. Nie chcę nic obiecywać, bo od lutego mam co drugi dzień egzamin i prawdopodobnie w ogóle nie będę miała czasu, a do tego muszę jeszcze zerówki napisać i pracę i projekty (se wymyślają na tych studiach!).
W końcu mamy 2016 rok! Chyba żaden rok tak mnie nie przerażał jak ten! Obrona pracy, do tego muszę się zastanowić, co dalej chcę robić – czy iść na magisterkę czy pójść do pracy. Dorosłość nie jest fajna!
Na początku 2015 roku nawet przez myśl mi nie przeszło, że założę bloga z recenzjami. Nie myślałam nawet o tym, że pojadę na targi książki i to do Warszawy i Krakowa. Ten rok był naprawdę zaskakujący. Zdarzyło się wiele cudownych rzeczy (między innymi wcześniej wspomniane targi oraz współpraca z księgarnią matras) i ciągle nie mogę w to uwierzyć. Zdecydowanie najlepszą rzeczą jaka mnie spotkała w tym roku to Targi Książki. O Warszawie nic wam nie opowiadałam, bo jeszcze bloga nie miałam, ale o Krakowie możecie przeczytać TU i TU.
Nawet nie wiecie jak się stresowałam założeniem tego bloga. Bałam się, że nikomu się nie spodoba się mój styl ani to o czym będę pisać. Ale jak widać – chyba wam się podoba. Odwiedzacie, czytacie, komentujecie. I bardzo wiele to dla mnie znaczy. Każde wyświetlenie, komentarz, obserwacja są dla mnie bardzo ważne i chciałabym wam za to podziękować! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!
Mam dla was też parę statystyk. Spisane już dawno - 1 stycznia 2016 roku godzina 1:43.
Wyświetlenia: 2562
Posty: 33
Recenzje: 11
Komentarze: 128
Obserwatorzy: 22
Bardzo, bardzo, bardzo wam za to dziękuję! Gdyby nie Wy nie byłoby tego bloga!
2015 rok był bardzo dobrym czytelniczym rokiem. Moim postanowieniem było przeczytać 52 książki i udało mi się to osiągnąć! W sumie przeczytałam 68 książek. Zastanawiałam się nad wypisaniem wszystkich tytułów tutaj, ale to chyba przesada… Jeśli chcecie zobaczyć jakie książki przeczytałam to zapraszam TUTAJ. Listę najlepszych znajdziecie już na blogu, wystarczy, że klikniecie TUTAJ.
Postaram się przygotować parę postów na zapas, żeby mieć co publikować. Najbliższy post to prawdopodobnie będą postanowienia na nowy rok, a później się zobaczy. Jeszcze raz was przepraszam za tą przerwę i mam nadzieję, że mi wybaczycie. 
Na dzisiaj tyle. Do przeczytania w następnym poście.

3 komentarze:

  1. Gratuluję, że udało ci się zrealizować postanowienie i przeczytałaś nawet więcej niż 52 książki ^^
    Jestem ciekawa twoich postanowień :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Mam nadzieję, że i w tym roku bierzesz udział w wyzwaniu 52książki w 2016! Poza tym, życzę kolejnych blogowych sukcesów, ale i tych w życiu prywatnym ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! Mi w tym roku udało się przeczytać jedynie 52 książki, ale i tak jestem z siebie zadowolony :)
    Życzę kolejnych sukcesów i jeszcze większej radości z prowadzenie bloga :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń