14 lutego 2016

14 ulubionych fikcyjnych par

Dzisiaj walentynki! A jakie ja mam plany? Pisanie tego posta i nauka na jutrzejszy egzamin. Brzmi romantycznie, co nie? Chcąc wprowadzić trochę romantyzmu do tego dnia, postanowiłam napisać post o moich ulubionych fikcyjnych parach. 14 lutego - 14 par. No to zaczynamy.






14. Kishan i Kelsey - "Klątwa Tygrysa". Zdecydowanie bardziej lubię czarnego tygrysa i wydawał się taki szczęśliwy z Kelsey! Uwielbiam ich. Nie obchodzi mnie to z kim skończy Kelsey! Ja i tak zawsze będę wolała ją z Kishanem!

13. Ridge i Sydney - "Maybe Someday". Uwielbiam ich! Ich historia jest cudowna! Połączyła ich wspólna pasja i wiele razem przeszli. Chciałabym przeżyć taką miłość!

12. Christian i Lisa - "Akademia Wampirów". Jedna z głównych par z Akademii! Są dla siebie stworzeni! Christian zrobiłby wszystko, by ochronić Lisę, zrobiłby wszystko, by ona była szczęśliwa! Do tego - jest zabawny, fajny, kochany! Lisa zrobiłaby dla niego wszystko!

11. Jem i Tessa - "Diabelskie Maszyny". Jem i Tessa, Tessa i Jem! Za każdym razem, gdy Jem patrzył na Tessę, gdy do niej mówił, gdy o niej mówił widać było jak bardzo ją kocha! Wiele bym oddała, by mieć takiego Jema! Tessa też go bardzo kocha!

10. Holder i Sky - "Hopeless". Uwielbiam ich, bo pomimo, że są nastolatkami ich miłość jest dojrzała. Wiele razem przeszli. Mam wrażenie, że najwięcej z wszystkich par, o których wspomniałam w tym poście. Mam wrażenie, że przy każdej z tych par piszę to samo - Uwielbiam ich! Ale taka prawda! Uwielbiam każdą i wszystkie zostaną w moim sercu! Tak samo z Holderem i Sky!

9. Oliver i Felicity - "Arrow". Olicity!!!! Kto ogląda Arrow, wie co czuję!! Felicity jest najlepszą postacią w serialu. Tworzą cudowną parę! Są dla siebie stworzeni! Mam nadzieję, że będą razem długo i szczęśliwie.

8. Jace i Clary - "Dary Anioła". Nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu. Główna para w serii. Sama bym chciała takiego Jace!! To jest jedna z bardzie epickich miłosnych par! Uwielbiam ich! 

7. Simon i Isabele - "Dary Anioła". Sizzy!! Najlepsze zestawienie. Ona - badass, piękna, seksowna. On - nerd, bez żadnych oznak jakichkolwiek mięśni. Tworzą cudowną parę!

6. Dymitr i Rose - "Akademia Wampirów". Gdybym ostatnio nie przeczytała pierwszej części Akademii, to nie wiem czy bym ich ujęła w tym zestawieniu. W ostatniej części Rose złamała mi serce, ale prawda jest taka, że ona i Dymitr idealnie do siebie pasują!

5. Will i Tessa - "Diabelskie Maszyny". Pomimo, że uwielbiam Jema i Tessę, to jednak Will i Tessa to moje OTP z tej serii! Są idealni! Tak bardzo się kochają! Coś przepięknego!

4. Stiles i Lydia - "Teen Wolf". Czy twórczy mogą w końcu dać mi Stydię?! No ile można czekać na nich? Każda najmniejsza scena z nimi, mnie uszczęśliwia! Stiles tak bardzo kocha Lydię! Ciągle to widać!

3. Adrian i Sydney - "Kroniki Krwi". Wiadomo - wolałabym być na miejscu Sydney! Ale uwielbiam ich! Najlepsze jest to, że nie są słodką parką! Adrian dzięki Sydney jest lepszy. Dopełniają się!

2. Magnus i Alec - "Dary Anioła". Po przeczytaniu "Tales from Shadowhunter Academy", pokochałam ich jeszcze bardziej! Są całkowitym przeciwieństwem siebie i dzięki temu są dla siebie idealni! Bardzo mocno się kochają i jak ktoś kiedyś zdecyduje mi ich zniszczyć to nie ręczę za siebie!!!

1. Hook and Emma - "Once Upon a Time". Złoczyńca i Wybawca! każda scena z nimi sprawia, że jestem szczęśliwa. Uwielbiam patrzeć na nich! Chociaż i tak najlepsze są sceny z 2 i 3 sezonu! Ich początki są świetne! Hook dzięki Emmie, a Emma dzięki Hook'u (nie wiem jak odmienić jego imię...) uwierzyli, że mogą jeszcze raz się zakochać.

I jak wam się podoba moja lista? Jakie pary znalazłyby się na waszych listach? Podzielcie się w komentarzu!

3 komentarze:

  1. Beleth+Wiktoria i Azazel+Kleopatra :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Camryn + Andrew!!! "Na krawędzi nigdy" i "Na krawędzi zawsze"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dymitr i Rose oraz Lisa i Christopher byli najlepszymi bohaterami tej książki, ja ze swojej listy dodałbym tu jeszcze Allie i Cartera z Wybranych. Obserwuje fajny blog zapraszam do siebie http://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń