4 lutego 2016

Book Haul #3

Hej! Jak tam początek lutego? Mnie dobija sesja i nauka. Przez to nie mam czasu ani ochoty na czytanie i pisanie. Mam zaczęte dwie książki, więc to mówi samo za siebie…
Dzisiaj mam dla was Book Haul. To są jedne z tych postów, które najbardziej lubię czytać i oglądać. W ciągu miesiąca i tych trzech dni zdobyłam  9 nowych książek. A to wszystko przez promocje w empiku i w Auchan i w „Tak Czytam”. No dobra to zaczynamy. Jak klikniecie na tytuł, to przeniesie was do opisu.

1. Ember In the Ashes” – Sabaa Tahir. Jest to pierwsza książka, którą kupiłam w tym roku. Pierwsza na którą się skusiłam. W ogóle jest związana z tym i z kolejnymi trzema cała historia. Miałam okienko między zajęciami i poszłam do empika. Weszłam, wzięłam parę książek do ręki i zdecydowałam się na tą. Idąc do kasy zobaczyłam Tease, ale nie wzięłam jej, bo planowałam kupić tylko jedną. Dwa dni później znowu poszłam do empika i kupiłam jeszcze trzy książki. 
Chciałam przeczytać tą książkę odkąd tylko zobaczyłam ją na booktubie. Bardzo spodobała mi się okładka, a wszyscy byli zachwyceni tą książką. Więc wiadomo, że od razu wiedziałam, że muszę ją przeczytać.

2. „Tease” – Amanda Maciel. Kolejna kupiona na promocji w empiku. Dwa dni po „Ember In the ashes”. Nie mogę się doczekać, aż będę miała czas, by ją dokończyć, ale na to se chyba trochę poczekam!!! Jestem ciekawa tej książki. Ten sposób spojrzenia na znęcanie się może być bardzo interesujący.

3. „Zabójczyni i podziemny świat – Sarah J.Maas. W końcu dorwałam trzecią i czwartą część opowiadań. Jeszcze muszę zainwestować w „Szklany Tron” i resztę serii. Kupiłam je tego samego dnia co „Tease”. Najlepsze jest to, że już miałam wychodzić z empika, ale pomyślałam "a co tam, zobaczę co jeszcze jest na jednej półce" i w rezultacie kupiłam jeszcze dwie książki. Na swoje usprawiedliwienie mam to, że były po 10zł.

4. „Zabójczyni i imperium Adarlanu” – Sarah J.Maas. 

5. „Pandora” – Anne Rice. Z okazji pierwszych urodzin biblioteki – rozdawali w niej książki. Czytałam już powieści Anny Rice. Uwielbiam „Wywiad z wampirem”! I mam nadzieję, że „Pandora” też mi się spodoba.

6. „Pochłaniacz” – Katarzyna Bonda. Książka ze współpracy z księgarnią matras. Czeka na koniec sesji! Mam nadzieję, że ta książka zaskoczy mnie wieloma zwrotami akcji!

7. „Bestia” – Alex Flinn. Polowałam na tą książkę od października. Miała być w biedronce, ale niestety żadna biedronka w moim mieście nie dostała jej. Na szczęście trafiłam na nią ostatnio w Auchan. Piękna i Bestia to moja ulubiona bajka Disneya i nie mogę się doczekać aż przeczytam tą książkę.

8. „Klątwa Neferet” – P.C. Cast, Kristin Cast. Wiem, że wiele osób ma dość tej serii. Przez to, że jest mega długa, ale ja się przywiązałam do tych bohaterów. I cieszę się, że pomimo skończenia serii, zostały mi jeszcze 4 opowiadania do przeczytania. Udało mi się na nią trafić w księgarni „Tak Czytam”.

9. „Upadek Kalony” – P.C. Cast, Kristin Cast. Też kupiona w „Tak Czytam”.

Trochę nakupowałam książek. Oprócz tych dziewięciu zamówiłam już sobie "Szklany Miecz", ale niestety muszę czekać do 17! Nie wiem jak ja wytrzymam! 
Na dzisiaj tyle. Podzielcie się swoimi book haulami! Zostawiajcie linki, ale niech w komentarzu będzie coś jeszcze oprócz linku

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio też zakupiłam parę nowych pozycji :D Chętnie podebrałabym Imperium ognia, myślę, że powinna mi się spodobać:) No i Tease sporo słyszałam o tej książce, a myślę, że tematycznie mogłaby mi przypaść do gustu. Pozdrawiam!
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/2016/01/drobne-wymowki-i-nie-takie-drobne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem pani Bondy :) Miłego czytania i nie przegraj z sesją :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Tease. A tak to nic nie czytałam żądnej z wymienionych przez Ciebie. :(


    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Pochłaniacza i nowelek do Szklanego tronu :) U mnie w tym miesiącu również pojawiło się EMber in the ashes. Mam nadzieję, że i ja zachwycę się tą powieścią ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z moimi styczniowymi zdobyczami :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń