6 marca 2016

25 faktów o mnie

 


Cześć wszystkim! Nadszedł dzień moich urodzin. Z tej okazji przygotowałam dla was coś specjalnego. Dzisiaj dostaniecie 3 posty. Pierwszy z nich to 25 faktów o mnie. Pomyślałam, że fajnie, by było jakbyście mnie trochę lepiej poznali. Mam nadzieję, że was nie zanudzę. No to lecimy:




1. Mam na imię Agata.
2. Mam 22 lata.
3. Jestem z Lublina.
4. Jestem na 3 roku Zarządzania.
5. Jestem na specjalizacji: reklama i nowoczesne formy komunikacji marketingowej.
6. Piszę pracę licencjacką na temat: "Formy promocji wydawanej książki i ich wpływ na decyzje zakupowe nabywców."
7. Bardzo lubię piec.
8. Moim drugim największym hobby jest grafika komputerowa, którą niestety ostatnio trochę zaniedbałam.
9. Oceniam książki po okładkach! Wiem to okropne, ale to bardziej pod względem tego czy ją kupię, czy poczekam aż będzie w bibliotece.
10. Przeważnie przeczytanie książki zajmuje mi jeden dzień lub dwa tygodnie.
11. Zawsze mam przy sobie książkę. Raz nawet na wesele zabrałam.
12. Denerwuje mnie to, że nie każda książka, którą chcę przeczytać zostaje przetłumaczona na język polski.
13. Nienawidzę zaginania rogów w książkach!
14. Najbardziej lubię czytać fantastykę, YA i obyczajówki.
15. Gdy jestem w księgarni i bibliotece i widzę serię, która nie jest ułożona w kolejności, to poprawiam to i układam tak jak być powinno!
16. Kiedyś bardzo chciałam wydać książkę, ale teraz stwierdzam, że chyba nie będę w stanie wymyślić nic oryginalnego i ciekawego.
17. Bardzo chciałabym spotkać Richelle Mead i Cassandrę Clare. Innych autorów też, ale je najbardziej.
18. Często wolę oryginalne okładki, zamiast polskich.
19. Nie lubię jeść podczas czytania, chociaż ostatnio zaczęłam jeść paluszki lub żelki. Sama sobie przeczę...
20. Pierwszy raz próbowałam przeczytać Harrego Pottera jak była w pierwszej klasie (2001 rok), ale nie mogłam przebrnąć przez pierwsze strony i dopiero w gimnazjum się wciągnęłam w serię.
21. Moją ulubioną lekturą jest "Dżuma", "Romeo i Julia", "Antygona" (uwielbiam dramaty) i "Dzieci z Bullerbyn".
22. Gdy książka bardzo mnie wciągnie, potrafię zapomnieć o jedzeniu, piciu, pójściu do toalety, dosłownie o wszystkim.
23. Kiedyś pisałam opowiadania i je publikowałam w Internetach, ale wstyd do nich wracać.
24. Nie przepadam za audiobookami, ale chętnie bym przesłuchała oryginalne audiobooki książek Cassandry Clare oraz książkę Dana i Phila "Amazing Book is not on fire".
25. Sprzedałabym własną duszę za możliwość wyrwania Adriana Ivashkova z książki i sprowadzenia go do naszego świata! (no dobra, może trochę przesadziłam, ale bardzo, bym chciała wyciągnąć ze świata Akademii Wampirów i Kronik Krwi).

I jak? Zasnęliście? Mam nadzieję, że nie. Bardzo bym chciała, aby każdy z was napisał ze 2 lub 3 fakty o sobie, mogą dotyczyć książek, a mogą być całkiem inne. Chciałabym was lepiej poznać. 

Kolejny post powinien pojawić się koło 15/16, a trzeci gdzieś tak między 21/22. No to widzimy się później.

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Zauważyłam, że bardzo dużo książkoholików ocenia książki po okładce, a ja zaś należę do osób, które nie widzą w tym nic złego, w końcu jednym z zadań okładki jest przyciągnąć potencjalnego czytelnika :)
    Mnie również denerwuje to, że wiele książek, które bym chciała poznać nie zostaje wydawanych w Polsce. A chyba najgorzej jest, gdy zostaje wydany tylko pierwszy (lub ewentualnie tylko początkowe) tom serii, a reszta nie. Wiem, że to często jest nieopłacalne dla wydawnictwa, ale dla mnie, czyli czytelnika jest to okropne.
    Fakty o mnie? Jestem najbardziej niezdecydowaną osobą jaką znam, mam też mnóstwo planów, marzeń i pomysłów, jednak ogromny problem z ich realizacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! ♥
    Zauważyłam, że w wielu rzeczach jesteśmy do siebie bardzo podobne. Nawet imię mamy takie samo ;) Co prawda moja ulubiona lektura to "Krzyżacy", ale również jestem ogromną fanką dramatów. W ocenianiu książek po okładkach naprawdę nie ma nic złego. Ja często kupuję książki z ładnymi okładkami, ale w ogóle nie mam zamiaru ich czytać w najbliższym czasie, chcę po prostu, żeby mój regał ładnie wyglądał. A gdy zainteresuje mnie jakaś książka z brzydką okładką, to czytam ją w formie elektronicznej.
    A tak w ogóle, to muszę Ci powiedzieć, że będziemy musiały jakoś podzielić się Adrianem :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń