6 marca 2016

Once Upon a Time Book TAG

Cześć wszystkim. Jak wam się podobały poprzednie posty z dzisiaj? Wiem, że z tym trochę się spóźniam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. To już trzeci i ostatni post. Najpierw było 25 faktów o mnie, Drugim była recenzja jednej z moich ulubionych książek: Akademia Wampirów. A teraz book tag stworzony od podstaw przeze mnie, powiązany z jednym z moich ulubionych seriali: Once Upon A Time, który dzisiaj wraca!!! Sezon 5b! Od razu mówię, że może gdzieś na booktubie jest taki tag, ale poniższa wersja została stworzona przeze mnie. No to lecim:


1. Snow White / Mary Margaret - Postać, która jest pełna nadziei.
Sama utrudniam sobie to...myślę o postaci, która ma dużo nadziei, która wierzy, że wszystko się dobrze skończy i oczywiście wszystkie imiona wypadły mi z głowy. Myślę, że taką postacią jest Rose z Akademii Wampirów. Z tego co pamiętam miała parę momentów, kiedy kompletnie traciła nadzieję, kiedy była załamana, ale przez większość czasu wierzyła, że wszystko będzie dobrze, a co najważniejsze walczyła by tak było.

2. Charming - najbardziej czarująca postać męska.
Chyba nikogo nie zaskoczę tą odpowiedzią: Adrian Ivashokov! Adrian jest po prostu idealny, a wy pewnie macie już dość mojego gadania o nim.

3. Emma Swan - postać, która chce by wszyscy byli szczęśliwi.
Myślę, że wiele bohaterów jest takich...Szczególnie dbają o szczęście swoich bliskich. I z nich wszystkich wybieram Jema z Diabelskich Maszyn. Jak ktoś czytał "Mechaniczną księżniczkę" to wie o jakiej sytuacji mówię.

4. Henry - postać, która widzi w innych same dobre rzeczy.
Szczerze mówiąc, chyba nie znam takiej postaci.

5. Regina Mills - postać, która z złoczyńcy stała się bohaterem.
Łatwiej jest znaleźć osobę, która najpierw była bohaterem, a potem złoczyńcą. Osoba, którą wybieram nie była  złoczyńcą i nie do końca jest bohaterem, ale wszyscy myśleli, że jest zły, a jednak okazał się dobry - Cal z Czerwonej Królowej.

6. Belle - miłośnicza/miłośnik książek.
Cath z Fangirl! Przynajmniej to jest łatwe. Żadna bohatera. żaden bohater nie uwielbia tak książek ja Cath!

7. Rumplestilskin - postać, dla której liczy się tylko władza.
Zdecydowanie Valentine z "Darów Anioła" lub Neferet z "Domu Nocy". Nawet nie ma co wyjaśniać...Każdy kto czytał, pewnie się ze mną zgodzi...

8. Hook - postać, dla której najważniejsza jest zemsta.
Amy Dunne z "Zaginionej dziewczyny". Nie będę wyjaśniać, bo nie chce spoilerować, po prostu przeczytajcie tą książkę!

9. Dark One - postać która jest po prostu zła.
UWAGA SPOILER DO DARÓW ANIOŁA! napiszę w kolorze tła: Sebastian. Ta osoba jest dla mnie po prostu czystym złem! Nie cierpię go i chyba nigdy go nie polubię!

10. Osoby, które Tagujesz 
http://ich-perspektywy.blogspot.com.
http://blondie-in-wonderland.blogspot.com/
i każdą osobę, która chce zrobić ten TAG.

Jak wam się podobał ten tag? Dobrze się bawiłam tworząc go i robiąc go. Jak coś to ja wiem, że dla Hooka zemsta już nie jest najważniejsza, ale pasowało mi to do TAGu.
No to na dzisiaj tyle. We wtorek lub w środę pojawi się kolejny post, jeszcze nie jestem pewna jaki, bo to zależy od tego z czym się wyrobię. To widzimy się za parę dni.

3 komentarze:

  1. Ah Mechaniczna księżniczka.. piękna książka ale zakończenie mega naciągane :(
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię Sebastiana z DA, ale w sumie to nic dziwnego, ponieważ darzę miłością wszystkie czarne charaktery ♥ Myślę jednak, że pod koniec serii, a zwłaszcza w ostatniej części starał się chociaż troszkę być dobry (albo przynajmniej ja tak sobie wmawiam) no a po za tym na swój sposób kochał Clary *.*
    Dziękuję za nominację, pojawi się na pewno, ale jeszcze nie wiem kiedy
    Buziaki ♥
    Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię Sebastiana... jest takim fajnym złoczyńcą i wgl xd
    A co do Rose, to masz rację. Cały czas miała nadzieję, że uda jej się uratować Dymitra

    zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń