3 marca 2016

Podsumowanie lutego i marcowy TBR

Hej :) Jak wam minął luty? Mi słabo...Miałam sesję, musiałam oddać pierwszy rozdział pracy, więc za wiele czasu na czytanie nie miałam. Udało mi się przeczytać 3 książki i 1718 stron, więc chyba nie jest aż tak źle. Oprócz tego opublikowałam dwie recenzje książek, które przeczytałam w tym miesiącu, oraz trzy inne posty. Postaram się, żeby w tym miesiącu było ich więcej.





Przeczytane książki:  
Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan - Tales From Shadowhunter Academy -  jeśli zostanie wydana w Polsce to na pewno napiszę recenzję, chyba, że chcecie ją teraz. Dacie mi znać w komentarzach
Victoria Aveyard – Szklany MieczRECENZJA
Katarzyna Bonda – PochłaniaczRECENZJA
Przez ostatnie dwa miesiące sporo osób odwiedziło mojego bloga i dodało go do obserwowanych. Post z 14 ulubionymi fikcyjnymi parami miał 852 wyświetlenia. Jestem w szoku! Żaden inny post nie uzyskał takiej liczby wyświetleń. Nie wiem jak to się stało, ale bardzo, bardzo wam dziękuję. Poniżej są małe statystyki i widać, że coraz więcej osób wchodzi na mojego bloga i bardzo mnie to cieszy.
Wyświetlenia: 4,475 (1 stycznia było 2562)
Komentarze: 167 (1 stycznia było 128)
Obserwatorzy: 33 (22 – 1 stycznia)

Jestem w tyle z czytaniem. Jak pisałam w moich postanowieniach (LINK), chcę przeczytać 100 książek w tym roku, a z 16 książek, które miałam przeczytać, skończyłam tylko 8. Dlatego mój TBR w tym miesiącu będzie zawierał parę krótszych książek i będzie bardzo ambitny. Trzymajcie kciuki, by udało mi się je przeczytać! Jak klikniecie na tytuły to zostaniecie przeniesieni do opisów.
1. Amanda Maciel - Tease 
2. Sarah J.Maas - Zabójczyni i Władca Piratów
3. Sarah J.Maas – Zabójczyni i czerwona pustynia 
4. Sarah J.Maas - Zabójczyni i podziemny świat
5. Sarah J.Maas – Zabójczyni i imperium Adarlanu 
6. P.C. Cast, Kristin Cast - Klątwa Neferet 
7. P.C.Cast, Kristin Cast - Upadek Kalony
8. J.K.Rowling - Harry Potter i Komnata tajemnic
9. Holly Black, Cassandra Clare – Magisterium I: Próba żelaza 
10. Sabaa Tahir – Ember In the ashes. Imperium Ognia
11. Rick Riordan - Klątwa Tytana
Trochę przeraża mnie ta lista, ale 6 z nich nie ma nawet 100 stron, więc szybko pójdzie, do tego Tease czytam od stycznia (brak czasu i chęci na tą książkę...), a jeszcze "Próbę żelaza" muszę oddać niedługo do biblioteki, więc powinnam dać radę przeczytać chociaż część tych książek!
Na dzisiaj tyle :) Na niedziele przygotowuję coś specjalnego (nie konkursy, ale większą liczbę postów), a to dlatego, że będą moje urodziny! Jej!! Będę stara!
A jak zapowiada się wasz TBR? Chętnie poznam tytuły książek, które zamierzacie przeczytać :)
Zapraszam także wszystkich do polubienia fanpage tego bloga - wystarczy, że klikniecie na poniższy napis.
https://www.facebook.com/RosePerdu-Books-885803241507720

2 komentarze:

  1. Niezły wynik :) Mi w lutym udało się przeczytać 5 powieści, z czego jestem zadowolony :) W moich planach na marzec na pewno znajdują się: Zero (Elsberg), Mistrz i Małgorzata (Bułhakow), Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender (Walton) oraz Od urodzenia (Albert). Mam nadzieję, że oprócz tych powieści uda mi się jeszcze po coś sięgnąć :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik świetny! :) I super pozycje widzę.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń