27 marca 2016

The Smurfs Book TAG

Witam was w ten Wielkanocny Poranek. Chciałabym wam wszystkim życzyć zdrowych i wesołych świąt! Smacznego jajka i dużo czasu na czytanie!
Ja wiem, że jestem okropna w terminowym wykonywaniu tagów. Do "The Smurf Tag" nominowała mnie cudowna autorka bloga Rude Recenzuje i tak czeka ta nominacja od października. Bardzo, bardzo dziękuję za nominację i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. No to zabierajmy się do posta. 

1. Papa Smurf – książka z mądrym bohaterem, przywódcą.
Jest wielu takich i do głowy przychodzą mi po kolei wszystkie postacie z Darów Anioła i z Diabelskich Maszyn, ale chyba wybiorę kogoś innego. Pomimo, że te bohaterowie serii Cassie są świetnymi przywódcami, to jednak chciałabym wspomnieć o książce Marie Lu - Legenda. June jest silna, mądra, do tego jej zdolności przywódcze są na bardzo wysokim poziomie. Widać to już w pierwszej części trylogii.

2. Smerfetka – Książka z miłą i sympatyczną bohaterką.
Pierwszą książką, która przychodzi mi na myśl jest "Fangirl". Cath jest miła, sympatyczna, fajna! Idealnie pasuje tej kategorii.







3. Ważniak – Książka ze sprytnym bohaterem, detektywem.
Jedna z najtrudniejszych kategorii. Gdybym czytała kryminały, to by to nie było takie trudne. Mam dwie książki z takimi bohaterami. Pierwsza to seria "Mara Dyer", a sprytny bohater, detektyw to Noah. Nieźle sobie radził i pomógł Marze odkryć to co się z nią dzieje (no przynajmniej część). Drugą jest "Harry Potter", a tą sprytną bohaterką jest oczywiście Hermiona! Bądźmy szczerzy - gdyby nie ona, Harry o wielu rzeczy, by sam nie rozpracował i prawdopodobnie zginął, by już na pierwszym roku.

4. Osiłek – książka z silnym wojowniczym bohaterem.
Pierwsze, co mi przychodzi do głowy to książki ze świata Nocnych Łowców. W jakiej innej książce możemy znaleźć tylu silnych, wojowniczych bohaterów? Jace, Alec, Izzy, Clary, Valentine, Sebastian, Will, Jem, Tessa, Charlotte, Gideon, Gabriel, Cecily, Sophie. Można wymieniać bez końca.



5. Harmoniusz - Książka z motywem muzyki.
Z tym nawet nie muszę się zastanawiać! Maybe Someday! Uwielbiam tą książkę, nie tylko ze względu na samą historię, ale też ze względu na cudowną muzykę, która została stworzona na jej potrzeby. Każda z tych piosenek jest przepiękna! Jeśli jeszcze ich nie słuchaliście to klikajcie tutaj.





6. Ciamajda - książka, którą wszyscy wychwalają, jednak Tobie się średnio podoba.
Paulina przepraszam, ale "Black Ice". Nie była, aż taka zła. Dobrze się ją czytało i towarzyszyło temu pewne uczucie napięcia, jakiego chciałam od kryminału, ale niestety to uczucie w pewnym momencie zniknęło. Black Ice jest bardzo przewidywalne! Już w połowie wiedziałam, kto jest tym złym. A jeszcze bohaterka strasznie mnie irytowała.


7. Śpioch - książka z nudną fabułą, że zasypiałaś przy jej czytaniu.
Teraz mogę wymienić ponad połowę lektur szkolnych! Głównie to "Krzyżacy" "Pan Tadeusz", ale spokojnie znalazłoby się więcej! Jak oni chcą zachęcić nas do czytania jak dają takie nudne książki? 





8. Malarz - Książka z piękną okładką.
Tylko jedna? 









http://ecsmedia.pl/c/rywalki-tom-1-b-iext24335635.jpghttp://ecsmedia.pl/c/rywalki-tom-2-elita-b-iext24961196.jpghttp://vignette3.wikia.nocookie.net/rywalki/images/8/81/Jedyna.jpg/revision/latest?cb=20150824075850&path-prefix=plhttp://vignette2.wikia.nocookie.net/rywalki/images/4/4d/978-83-7686-368-9.jpg/revision/latest?cb=20150824161639&path-prefix=pl 




9. Zgrywus - Twoja ulubiona śmieszna książka.
"Seria o Wiktorii Biankowskiej"
. Nic nie pobije tekstów w tej książce! Ja płakałam ze śmiechu! Azazel, Beleth, Kleosia i Wiki pod tym względem biją na głowę wszystkie inne postacie książkowe! 

10. Łasuch - książka, w której podobał Ci się wątek z jedzeniem.
Jedyną książką, która przychodzi mi do głowy jest "Hopeless". Hope uwielbia piec ciastka, ciasteczka. Najlepsze w tym jest to, że robi to tylko wtedy, kiedy nie ma jej mamy w domu. Ja sama bardzo lubię piec i cieszę się, że nie muszę się z tym ukrywać :)




Nominuję:
Nieuleczalny Książkoholizm
Książkowy Świat Patrycji
Aleja Czytelnika
Coffee Kafes
Łowczyni Książek
Thieving Books

6 komentarzy:

  1. Tak! Maybe someday ma bardzo piękną ścieżkę dźwiękową! <3 A seria Rywalki ma dość specyficzne okładki, szczególnie przy Jedynej po prostu oszałamia. ;) A Pan Tadeusz aż taki tragiczny nie był, ja miałam gorzej z Ludźmi Bezdomnymi . ;)


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag, dziękuję bardzo za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, uwielbiam Smerfy <3 Okładki do książek Kiery Cass są NAJPIĘKNIEJSZE <3
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację. Jak tylko znajdę chwilę wytchnienia, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Tag taki smerfowy no co do okladek z serii Rywalki masz racje sa sliczne. Bardzo fajny blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. AH! Smerfy są cudowne uwielbiam wszystkie postacie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    (ps. obserwuje jesli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)

    OdpowiedzUsuń