10 marca 2016

Urodzinowy Book Haul #4

Hej, hej. Jak widzicie na blogu zagościł nowy szablon. Co o nim myślicie? Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Te kolory wydają mi się lepsze niż te, które były w poprzednim szablonie. Wydają się wyraźniejsze. Starałam się ustawić wszystko tak, żeby się nie rozjeżdżało, ale jakby były jakieś problemy to dajcie znać. Znowu uświadomiłam się w przekonaniu, że nie cierpię CSS! A w szczególności wtedy, kiedy nie działa z nie wiadomo jakich powodów...Ale udało mi się cały ukończyć i wygląda tak jakbym chciała :) Mam nadzieję, że wam też się podoba.
Dzisiaj mam dla was Book Haul! Będzie to specjalna edycja ponieważ pokażę wam dzisiaj wszystkie książki, które dostałam na urodziny, a trochę ich jest. Ciekawe kiedy ja je wszystkie przeczytam. Mam nadzieję, że za niedługo znajdę na to czas! Jak klikniecie na tytuły to zostaniecie przeniesieni do opisu na Lubimy Czytać

Pierwszym co dostałam na urodziny była cała seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. To był prezent ode mnie dla mnie. Gdy zobaczyłam, że nowe wydanie kosztuje 85zł, musiałam je kupić!! Te okładki są takie piękne! Czytałam już dwie pierwsze części i mogę powiedzieć jedno - ta seria jest świetna! Nie ma nic lepszego niż połączenie mitologii z humorem i akcją!! Cała seria składa się z pięciu książek:
1. Złodziej Pioruna (recenzja)
5. Ostatni olimpijczyk
6. Rachel Van Dyken - Utrata Bardzo się cieszę, że dostałam dwie części tej serii! Słyszałam wiele dobrych opinii o niej i mam nadzieję, że mi się spodoba!
7. Rachel Van Dyken - Toxic.
8. Sarah J.Maas - Szklany Tron. W końcu mam tą książkę!! Już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam. Jestem już po pierwszym opowiadaniu z tej serii i już się zakochałam w tym świecie!
9. Paula Hawkins - Dziewczyna z pociągu. To był nie do końca prezent na urodziny. Dostałam tą książkę, ponieważ przyjaciółka miała dwie kopie i była tak dobra, że mi jedną oddała.
Oprócz tego dostałam jeszcze Przepiśnik! Jak już część z was może wiedzieć, bardzo lubię piec, więc to był idealny prezent! Poniżej możecie zobaczyć jaki ładny on jest :)
 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za te prezenty! Są cudowne!! 
Was wszystkich zapraszam na urodzinowe posty KLIK. A na dzisiaj to już tyle. Czekam na wasze opinie o szablonie :)

9 komentarzy:

  1. Przepiękny Przepiśnik! ♥♥ Do tego cała seria Percy'ego... miłej lektury! :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Utratę i Percy'ego <3 Marzy mi się nowe wydanie i zakup Toxic. Fajnie, że przyjaciółką pomyślała o Tb z "Dziewczyną z pociągu". ;D
    Życzę Ci miłej lektury i spóźnione życzenia śle urodzinowe. :)

    Pozdrawiam.

    PS. Wygląd bloga jest świetny, niezwykle oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szablon jest świetny :) Mimo, że zdecydowanie wolałabym widzieć fiolet z bielą (jakoś mi wszystko lepiej pasuje z bielą na blogach) to wygląda to super!

    Utrata... no cóż, u mnie przed chwilą pojawiła się recenzja. Dla mnie książka jest wyjątkowo słaba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na swoje urodziny zrobię sobie chyba taki sam prezent - od dawna poluję na cykl o Percym. Jeżeli chodzi o 'Utratę', nie zachwyciła mnie, a wręcz zniechęciła do czytania kolejnych książek z serii, za to 'Szklany tron' to absolutna perełka! :)
    Miłej lektury!
    Pozdrawiam,
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę serii o Percy'm Jacksonie. Jestem jej bardzo ciekawa, jeszcze niczego Riordana nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria Percy'ego! Wow, cudownie się razem komponuje. Piękne prezenty, zazdroszczę :) miłej lektury!

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szklany tron polecam! A Percyego zazdroszczę xd

    zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Percy'ego i Szklany tron <3 Zazdroszczę takiej ilości książek :)

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się komplet Percy'ego Jacksona :) Co prawda jeszcze nie czytałam żadnego tomu, ale i tak bym chciała. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń