8 maja 2016

Agata Poleca: Top 11 ulubionych seriali

Cześć wam. Jak wam minął tydzień?Wiecie jaki mam teraz fajny plan? Co drugi tydzień, tylko w środy będę chodzić na uczelnie! A tak cały tydzień wolny! Akurat będę miała czas, by robić durne projekty! Co sądzicie o nowym obrazku zaczynającym post?

Dzisiaj mam dla was zestawienie moich ulubionych seriali, miało być ich 5, ale jakoś tak jak spisałam, to wyszło 11. Tak więc post będzie dłuższy niż planowałam. W zestawieniu ujęte są tylko te, które jeszcze trwają. Nie ma tutaj żadnego zakończonego serialu. Do każdego z serialu dam zwiastuny oraz opisy (kliknijcie na tytuł, a zostaniecie przeniesieni do filmweb). Wszystkie Gify znalezione albo w google, albo na tumblr.

11. Shadowhunters - serial na podstawie serii Cassandry Clare "Dary Anioła". <zwiastun> Ok, wiem, nie jest on najlepszy. Twórcy muszą popracować nad wieloma rzeczami, efekty specjalne też nie zachwycają, ale ja pokochałam ten serial! Uwielbiam tych aktorów, uważam, że idealnie pasują do postaci. Gra aktorska jest coraz lepsza. Jestem pewna, że drugi sezon będzie świetny. Po 1. Będą mieć większy budżet, po 2. Pewnie nasłuchali się narzekań fanów i miejmy nadzieję, że poprawią wiele rzeczy (teksty Jace, zachowanie Jace!!).
10. Big Bang Theory <zwiastun> Sheldon to moja miłość!! A sam serial jest świetny! Dużo humoru, świetni bohaterowie. Jeśli chcecie coś fajnego, lekkiego do oglądania to włączcie Big Bang Theory. Ja sama często wracam do wcześniejszych sezonów. Jeden odcinek trwa 20 minut, więc jest to idealny przerywnik w nauce. Dwadzieścia minut przerwy i wracamy do nauki (taaa bo na pewno jeden odcinek się obejrzy...)
9. Flash <zwiastun> Flash to świetny serial! Pełen akcji, superbohaterów, superzłoczyńców. Zaczęłam go oglądać dzięki Arrow. Trzeba przyznać, że w już w pierwszym sezonie mieli świetne efekty specjalne. Wszystko wygląda bardzo naturalnie i prawdziwie. Niestety czasami (a nawet bardzo często) czuję się głupia. Szczególnie jak mówią o jakiś naukowych sprawach, a ja tylko: WTF? Pewnie wiele osób to rozumie, ale ja nigdy nie miałam głowy do fizyki :P
8. Once Upon a Time <zwiastun> Co może być lepszego od połączenia bajek Disneya i serialu? Jeśli lubisz te dwie rzeczy, to musisz zacząć oglądać ouat. Szczerze mówiąc wahałam się przed zaczęciem tego serialu, ponieważ bałam się, że zepsują moje ulubione bajki - na szczęście tak się nie stało. Gdyby nie ostatnie odcinki to once upon a time byłoby wyżej w rankingu. Ale niestety troszkę się popsuło. Ten ostatni sezon jakoś nie przypadł mi do gustu, ale poprzednie są świetne! Więc bierzcie się za oglądanie.
7. Supernatural <zwiastun> To jest jedyny serial, który pomimo 11 sezonów, ciągle trzyma poziom! Pierwszą część 1 sezonu oglądałam jakoś rok temu, a w tym obejrzałam resztę sezonów. Nie lubię być z tym serialem na bieżąco!! Ten serial pomimo wielu, tragicznych i strasznych momentów ma dużo humoru! Powyżej macie dwa przykłady! Same miny aktorów momentami są rozbrajające!
6. Quantico <zwiastun> Zaspoilerowałam sobie ostatni odcinek, podczas szukania gifów... Ten serial zaczęłam oglądać, od momentu, w którym pojawił się w telewizji. Jest całkiem inny niż te, które normalnie oglądam. Nieźle potrafi namieszać w głowie, cały czas zastanawiam się, kto jest terrorystą, kto wrabia Alex. Szukam wskazówek. To jeden z tych seriali, w których podejrzewa się wszystkich. UWIELBIAM!!
5. Lucifer <zwiastun> oh Lucek! Jego teksty, jego sarkazm to, coś cudownego!! Kto, by pomyślał, że Diabeł może być taki cudowny! Ten serial jest zabawny, pełen napięcia, które Lucek często rozładowuje swoimi tekstami. MUSICIE ZACZĄĆ OGLĄDAĆ TEN SERIAL!
4. Arrow <zwiastun> Mój pierwszy serial z superbohaterem. Jakoś nigdy za nimi nie przepadałam (nie oglądałam Avengers, supermana, batmana i tych wszystkich DC i Marvel). Nie wiem dlaczego... Ale Arrow uwielbiam! Muszę obejrzeć go, co tydzień, bo jak nie to wariuje!
3. How to Get Away With Murder <zwiastun> Dzięki HTAWM wiem jak zaplanować morderstwo i co zrobić, by nikt nie wpadł na to, że to moja sprawka. Nie wiem czy to dobrze, czy źle. Ten serial potrafi namieszać w głowie. W pewnym momencie już nic nie wiadomo. Jeżeli poszukujecie ciekawego, kryminalnego serialu to musicie zacząć oglądać How to Get Away With Murder.
2. Orphan Black <zwiastun> Ten serial tak mi w głowie namieszał!! Sama idea klonowania ludzi jest przerażająca!! A Tatiana Maslany jest świetną aktorką! Tylko spojrzy się na jedną z postaci, które gra i od razu wiadomo kto to. Nawet jak jedna z nich udaje drugą, to też to widać. Jeśli chcecie zobaczyć świetne aktorstwo, ciekawą, niepowtarzalną fabułę, musicie zacząć to oglądać. Mała rada: nie jedzcie podczas oglądania.
1. Teen Wolf <zwiastun> Najlepszy serial jaki oglądałam! Uwielbiam w nim wszystko. Najlepsze jest to, że twórcy ciągle są wstanie, czymś nas zaskoczyć. Do tego jeszcze Stiles! mój kochany cudowny Stiles! Nie wiem, co napisać o tym serialu oprócz tego, że jest cudowny, świetny! Pełen akcji i humoru! Uwielbiam!!

Oglądacie, któreś z tych seriali? A może macie jakiś inny, który chcielibyście mi polecić?

5 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam "OUaT", ale ten sezon jest tak słaby, że to aż boli. Zresztą nawet nie powinnam się wypowiadać, bo mam w nim takie zaległości, że szkoda gadać. Przez to,że odcinki były słabe nawet nie mam już ochoty go oglądać, stąd właśnie te braki. Szkoda, że tak zepsuli serial, bo pierwsze sezony były fantastyczne, czwarty z "Frozen" też był okej, za to później im dalej, tym gorzej.
    Z kolei jestem szalenie zakochana w "Gotowych na wszystko" i "Glee". Pierwsze oglądałam już w całości dwa razy, teraz ponownie oglądam "Glee" (jestem właśnie na drugim sezonie). Gorąco polecam ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z powyższych seriali oglądam tylko "Shadowhunters" choć w sumie nie robi na mnie jakiegoś ogromnego wrażenia. Gra aktorska Jace'a i Clary jest na minusowym poziomie xD
    Polecam serial "Pamiętniki Wampirów". Przystojni aktorzy, wciągająca akcja ... Czegóż można chcieć więcej? :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam żadnego z nich, ostatnio mam w planach Once Upon A Time. w kwietniu zakochałam się w Downton Abbey - więcej szczegółów wkrótce u mnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam nic z powyższej listy mimo, że o kilku dużo rzeczy słyszałam. Szczególnie o Teen Wolfie można słyszeć bardzo, ale to bardzo dużo pozytywnych komentarzy. Chyba właśnie popularność tego serialu tak bardzo mnie przeraża. Sama oglądam The Vampire Diaries (Pamiętniki Wampirów) oraz The Oryginals (Pierwotni) i obydwa seriale mogę ci polecić!
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku Lucifer! O jejku jejku Supernatural (i Dean <3)! O jejku Shadowhunters, Teen Wolf, Arrow, Flash!
    No to tak! Oglądanie Lucifera to jedna z najlepszych decyzji serialowych. Pisanie Ci wielkich notek "OGLĄDAJ LUCIFERA" na całą stronę A4 poskutkowało ;-) Co do Supernatural to nawet nie będę szczególnie komentować, ten serial się po prostu kocha. Teen wolf ma swoje lepsze i gorze momenty, ale i tak jest super. Arrow i Flash moje dwa oczka superbohaterów, uwielbiam. Big Bang Theory humor mają nieziemski, teksty rozwalają BAZINGA! Once upon a time na początku kochałam, teraz... no cóż, zawiodłam się, po sezonie z Frozen obejrzałam jeszcze kilka odcinków i koniec, nie będę tego oglądać, przykro mi. How to get away with murder oglądałam początki, serial jak najbardziej fajny, ale nie wciągnął mnie. No i Shadowhunters... co do tego serialu mam mieszane uczucia. Gra aktorska na początku to jest jakiś teatrzyk, oby to się zmieniło przede wszystkim. Na szczęście Izzy, Magnus, Luke no i Simon dają radę i są super, szczególnie Magnus i Simon. Poczekamy zobaczymy, może coś się poprawi. Jeszcze polecam Kingdom, trochę inna tematyka, dramat, ale warty obejrzenia. Pozdrawiam!!!! :D

    OdpowiedzUsuń