3 maja 2016

Niespodziewany Book Haul #5



Cześć wszystkim! Witam was w book haulu. W tym miesiącu miałam kupić tylko dwie książki, oczywiście mi się to nie udało i kupiłam ich 9... Nie moja wina, że był światowy dzień książki i wszędzie były promocje. Dzisiaj przedstawię 12 pozycji, 9 tych które sama nabyłam w kwietniu, 1 dostałam, a dwie kupione były jeszcze na koniec marca, ale nie pokazywałam ich w poprzednim bookhaulu.



1. Cassandra Clare - Pani Noc. Kocham tą książkę! Kocham ten świat! I kocham Cassie, za to, że ciągle pisze coś o Nocnych Łowcach!! Napisałam recenzję tej książki wiec zapraszam do przeczytania. Recenzja

2. Colleen Hoover - Nieprzekraczalna granica. Udało mi się dorwać tą książkę za 15zł w księgarni Tak Czytam. Pierwszą część czytałam z okazji "Czytelniczego Maratonu z Colleen Hoover". Niestety drugiej jeszcze nie udało mi się przeczytać.

3. Katarzyna Berenika Miszczuk - Szeptucha. Przeczytana i zrecenzowana! Kupujcie i czytajcie, bo warto! Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego to zapraszam do Recenzji

4. Richelle Mead - Frostbite.
5. Richelle Mead - Shadow Kiss.
6. Richelle Mead - Blood Promise.
7. Richelle Mead - Spirit Bound.
8. Richelle Mead - Spirit Bound. 
Książki 4-8 kupiłam w outlecie empiku i za wszystkie zapłaciłam 3,96zł! Nadal jestem w szoku! Co najlepsze jedna z nich według rachunku kosztowała 2gr. Chyba nigdy nie uda mi się, zrobić takiego interesu na książkach jak tutaj. Kupiłam dwa egzemplarze jednej części, ponieważ mają inne okładki. Tak żałuję, że nie było całej serii w tych czerwonych okładkach! Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że są to książki w wersji angielskiej!

9. P.C. Cast, Kristin Cast - Przysięga Smoka. Całą serię "Domu Nocy" mam już za sobą, więc teraz zbieram opowiadania. Brakuje mi teraz tylko "Ślubowanie Lenobi". Dorwałam Smoka w księgarni Tak Czytam za 9,90zł

10. Sarah J. Maas - Dwór Cierni i Róż. Na tą książkę czekałam od roku. Odkąd usłyszałam o niej, wiedziałam, że muszę ją mieć. Uwielbiam bajkę Piękna i Bestia, a to jest tak jakby nowa wersja. Kupiona na nieprzeczytane za 23,45zł

11. Sarah J. Maas - Korona w Mroku. Uwielbiam Szklany Tron (recenzja) i jak skończyłam go czytać, byłam wściekła na siebie za to, że nie kupiłam drugiej części. Na szczęście udało mi się ją dorwać za 23,74zł na nieprzeczytane.pl.

12. Pittacus Lore - Zaginiona Kartoteka. Numer Sześć. W Światowy Dzień Książki, księgarnie matras rozdawały książki. Razem z Przyjaciółką pojechałyśmy do centrum handlowego, zobaczyć co mają i takim sposobem zyskałam tą książkę. Nie było wielkiego wyboru, ale ta pozycja wydawała się ciekawa.

I tyle na dzisiaj! Co ciekawego przybyło na wasze półki w tym miesiącu?

6 komentarzy:

  1. Dwór Cierni i Róż jest świetny! Ja właśnie czekam na przesyłkę z A Court of Mist and Fury, bo nie mogę doczekać się kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gwarantuję, że jak już przeczytasz Koronę w Mroku będziesz zła, że nie kupiłaś też trzeciej cześci :D też mam wielką ochotę na Dwór cierni i róż. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, dlatego przeczytam ją dopiero po targach książki w Warszawie, gdzie kupię 3 :)

      Usuń
  3. Tak, tak, już nie udawaj, że nieplanowane zakupy, wszyscy wiemy jak było ;p
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te promocje, wodzą na pokuszenie, skubane. :D Nieźle się obłowiłaś. :) "Pani Noc" i "Dwór cierni i róż" także i moje półki zasiliły w kwietniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu sięgnąć po Hoover, bo wszyscy się zachwycają jej książkami, a ja nie czytałam żadnej! :D

    OdpowiedzUsuń