25 maja 2016

Targowy Book Haul #6


Cześć wam :) Witajcie po Warszawskich targach książki. Dzisiaj pokażę wam, co z nich przywiozłam. Jak widać na zdjęciu obok, trochę się nadźwigałam. Ramiona tak mnie bolały! Ale warto było się przemęczyć!

Niestety promocje na targach nie były jakieś ogromne. Przeważnie spotkać można było -25% do -30%. W niektórych miejscach było troszkę więcej. Wiem, że za niektóre książki prawdopodobnie przepłaciłam, ale nie po to pojechałam na targi, by wrócić z psutymi rękami! I właśnie przez takie nastawienie dźwigałam 14 książek (trzech nie ma na zdjęciu obok, zostaną zaprezentowane później.

Jestem zadowolona z tych zdobyczy. Zdobyłam kilka książek, które bardzo chciałam mieć, ale nawet przez chwilę nie myślałam, że dorwę je w swoje ręce. To był po prostu fart i dobra strategia działania na wymianie :) Niestety później inni podpatrzyli mój pomysł i to, że mam najlepsze książki, więc zaczęli kopiować, ale i tak zdobyłam wszystko, co chciałam!

Postanowiłam podzielić ten book haul na kilka kategorii. Myślę, że tak będzie lepiej się wszystko prezentować.


Na początek pokażę wam, co zdobyłam na wymianie. Razem z Pauliną poszłyśmy do kolejki od razu po 10, więc przed nami było z 5 osób, z którymi zostałyśmy wpuszczone chwilę przed 11. Dlatego udało mi się zdobyć na początku kilka nowości. Część z nich (książki Pana Mroza) postanowiłam oddać za te, które widzicie na zdjęciu obok.

1 i 2. Richelle Mead - "W mocy ducha" oraz "Ostatnie poświęcenie". Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam jak zobaczyłam, że ktoś je oddaje.. Paulina leciała za facetem rozkładającym książki na stołach i zgarnęła je dla mnie. Dla tych, co nie wiedzą jest to 5 i 6 część serii "Akademia Wampirów". Jeśli wchodzicie na mojego bloga to wiecie, że jest to moja ulubiona seria (Adrian!!)! Nie będę opisywać, o czym są te części, bo nie chce wam spoilerować.

3. Nicola Yoon - "Ponad wszystko". Pierwsza książka, którą zebrałam ze stołów. Byłam szczęśliwa, że wydawnictwo dało kilka egzemplarzy, ponieważ i tak planowałam ją kupić. Ta książka opowiada o dziewczynie, która jest uczulona na dosłownie cały świat. Jednymi osobami, z którymi miała kontakt to jej mama i pielęgniarka. Pewnego dnia widzi przez okno pewnego chłopaka. Z jednej strony brzmi to trochę jak insta love, ale mam nadzieję, że problemy z alergią, życie w izolacji oraz jej pierwsze interakcje z światem zewnętrznym zostaną przedstawione w ciekawy sposób.

4. Katarzyna Berenika Miszczuk - "Wilk". Pewnie część z was już wie, że uwielbiam tą autorkę! I polowałam na tą książkę już od dawna. Nie było jej w sklepach ani w bibliotekach, dlatego jak tylko zobaczyłam, że ktoś ją oddaje, zagarnęłam ją ze stołu! Główna bohaterka Margo Cook przeprowadza się z Nowego Yorku do małej miejscowości "Wolftown". Zaczynają nawiedzać ją dziwne sny, w których ucieka przed groźnym prześladowcą. Poznaje Maksa, który ma pewien sekret. hmmm ciekawe jaki, tytuł książki, w ogóle nic nie podpowiada. Jestem bardzo ciekawa tego jak Pani Miszczuk poradziła sobie z napisaniem książki mając tylko 15 lat.

5. J.K.Rowling - "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Fabuły tej książki, chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Nie wiem jak ktoś mógł oddać Harrego, ale cieszę się, że to zrobił! I to w twardej oprawie. Inna osoba oddała jeszcze w miękkiej. Tak pięknie wygląda na mojej półce!!!

Druga kategoria to książki kupione dla siebie na stadionie.
6. Sarah J. Maas - "Dziedzictwo Ognia". Nie będę opisywać fabuły, bo nie przeczytałam jeszcze drugiej części i nie chcę spoilerów.

7. Colleen Hoover - "Ugly Love". Uwielbiam książki Colleen. Miałam w planach jej zakup i się udało. Czytałam same dobre opinie o niej. Opowiada o dwóch bohaterach. Tate - początkująca pielęgniarka, która wprowadza się do brata. Poznaje naszego drugiego bohatera Milesa - który ma jedną zasadę, nie pytać o przeszłość i nie oczekiwać przyszłości. Spodziewam się, że cały ich świat zostanie wywrócony do góry nogami.

8. J.K.Rowling - "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Znalazłam ją w jednym z antykwariatów na targach. I oczywiście ją wzięłam! Moja kolekcja Harrego Pottera się powiększa! W końcu. O fabule nie będę nic mówić, bo chyba większość z was wie, o czym jest ta książka.

9. Kiera Cass - "Korona". Nie przeczytałam jeszcze "Następczyni", chociaż słyszałam, że ta bohaterka jest jeszcze bardziej denerwująca niż America. Mam nadzieję, że nie!! Bo chyba ją uderzę. Zobaczymy, co autorka jeszcze wymyśliła.

10. Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś". Tyle hałasu jest o tą książkę. Wszyscy mówią, że jest cudowna, więc i ja postanowiłam ją kupić! Szkoda tylko, że nie ma u nas wersji w oryginalnej okładce. Chociaż muszę przyznać, że filmowa wygląda nawet dobrze. Główna bohaterka Lou ma chłopaka, pracę. Niestety pewnego dnia traci ją i zostaje opiekunką młodego, bogatego bankiera. No i oczywiście wszystko w ich życiu się zmienia. Wiem, że będę potrzebowała chusteczek podczas czytania. Jestem ciekawa, czy mi spodoba się ta książka tak bardzo jak innym.
 



Przed stadionem były rozstawione jakieś stoiska z książkami i udało mi się znaleźć tam kilka ciekawych pozycji.

11. Richelle Mead - "Przysięga Krwi". Dałam za nią tylko 10zł! W końcu zbieram całą serię! Brakuje mi tylko trzech pierwszych. Jeżeli znacie kogoś, kto chciałby sprzedać (za rozsądną cenę) te 3 części to dajcie mi znać :)


Ostatnią kategorią są książki, kupione dla rodziców.
12. Dan Brown - "Inferno". Polowałam na tą książkę od października. Kupiłam ją mamie na dzień mamy i już jej dałam. Była bardzo zadowolona z prezentu.

13. Michael Schadewitz - "Ardeny 1944-1945: tajne operacje Skorzenego". Mój tata uwielbia książki historyczne i głównie takie czyta. Dlatego jak tylko zobaczyłam pełne stoisko z takimi książkami, od razu do niego zadzwoniłam. I kupiłam mu dwie książki.

14. Richard Doherty - "Cel Monte Cassino" Druga książka kupiona dla taty.



I na koniec zakładki ze stoiska epikbox. Mam Magnusa!!!! Był ogromny wybór postaci. Można było kupić coś z Harrego Pottera, Darów Anioła, Rywalek, Outlandera, Szklanego tronu, Percego Jacksona, Gry o tron, a nawet był BB8 z Gwiezdnych wojen. Siostrze kupiłam Harrego i Snape. Niestety nie mam zdjęcia, bo są jeszcze w opakowaniu i nie chcę ich stamtąd wyciągać.




Wiem, że ten book haul wyszedł mega długi, ale sporo rzeczy przywiozłam ze sobą. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Za parę dni powinna pojawić się relacja z targów. Zastanawiam się czy dać ją jako oddzielny post czy w Niedzielnych pogaduchach. Jak wolicie? Na dzisiaj to tyle. Do następnego postu :)

10 komentarzy:

  1. E tam, takie posty nigdy nie nudzą :) Myślę, ze chętnie zobaczyłabym ten post osobno. Nie mogę się doczekać Twojej relacji :) Zazdroszczę Ponad wszystko, sama bym chciała ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kolekcja! Cieszę się, że udało Ci się książkowe polowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter *_* Też staram się powiększyć swoją kolekcję, ale średnio mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No to nieźle się musiałaś bawić. Ale książek <3 Akademię Wampirów również uwielbiam, nie dziwię się radości. Ja na stosiku Epikbox kupiłam Sherlocka ;) Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio trafiło o mnie Dziedzictwo Ognia, i bardzo się z tego cieszę. udanej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś cudowne skarby! Zakładki obłędne, a pozycje doprawdy świetne. Ugly Love czeka na mnie na półce :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki, książki..marzenie.. <3

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość książek, ktore kupiłaś tez chcę przeczytać. Ja niestety nie byłam na targach, bo mam daleko do Warszawy, a po za tym miałam matury w te dni, w które były targi

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww! Prawdziwy fart, że ktoś oddawał Akademię! Dobrze dla ciebie, ale z drugiej strony; dlaczego?! Ta seria jest świetna <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń