18 lipca 2016

BookTube-a-thon 2016

BookTube-A-Thon


Dzisiaj rozpoczyna się BookTube-a-thon. Doroczny maraton czytelniczy organizowany przez Ariel Bissett na youtube. Już w tamtym roku brałam w nim udział i świetnie się bawiłam. Ariel zawsze wymyśla bardzo ciekawe wyzwania. Nie mogłam się doczekać aż w końcu zostaną podane. Szczególnie po jakże cudownych wymyślonych na polską wersję. Według mnie były one beznadziejne! Wracając do BookTube-a-thonu, różne zabawy i konkursy będą odbywać się na youtube jak i na instagramie i co najważniejsze - ludzie z całego świata mogą brać w nich udział. 



Czas na mój TBR:
1. Przeczytaj książkę, która ma żółty kolor na okładce. 
Na to wyzwanie wybrałam książkę Laini Taylor - Dni krwi i światła gwiazd. Pierwszą część czytałam w poprzedniej edycji BookTube-a-thonu. Świat stworzony przez autorkę jest bardzo ciekawy i oryginalny. Momentami ciężko się czyta i trudno wczuć się w historię, ale warto przeczytać Czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałam! Oczekujcie recenzji :)

2. Czytaj książkę tylko po zachodzie słońca.
Kolejnym moim wyborem jest Kiera Cass - Następczyni. W końcu mam motywację do dokończenia tej serii. Jestem ciekawa czy córka Americi jest bardziej denerwująca niż mamusia. Trzy pierwsze części bardzo dobre mi się czytało, a co najważniejsze szybko. Dlatego akurat tą książkę będę czytać po zmierzchu. Zobaczymy, co jeszcze autorka stworzyła.

3.Przeczytaj książkę, którą odkryłeś dzięki Booktubowi.
Większość książek znajdujących się na moich półkach, odkryłam dzięki booktubowi. Postanowiłam wybrać powieść napisaną przez Sabaa Tahir - Ember in the Ashes. Imperium Ognia. Już od dawna chciałam ją przeczytać, ale jakoś nigdy nie mogłam się zabrać za nią - sama nie wiem czemu. Teraz mam motywacje!

4. Przeczytaj książkę swojego ulubionego autora.
Mam wielu ulubionych autorów, tak samo jak każdy czytelnik. O Zafonie rzadko wspominam, ale bardzo lubię jego książki. "Światła września" od bardzo dawna leży na mojej półce i w końcu nadszedł czas, by wziąć się za tą książkę.

5. Przeczytaj książkę starszą od siebie.
Miałam mały wybór powieści do tego. Nie to, że nie mam w domu książek starszych ode mnie - mam wiele, ale mało z nich chciałam przeczytać, albo po prostu nie miałam ochoty na dany gatunek. Zbiór opowiadań Agaty Christie - Detektywi w służbie miłości, wypożyczyłam z biblioteki, ponieważ jestem ciekawa, czy mi się spodobają jej dzieła.

6. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację.

Wybrałam książkę Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś. Już od pewnego czasu chciałam przeczytać tą książkę i obejrzeć ekranizację, ale tak jak z resztą - nie mogłam się zabrać i zawsze coś innego miałam do czytania. Dzięki booktube-a-thon'owi w końcu się za nią wezmę! A przynajmniej mam taką nadzieję.

7. Przeczytaj siedem książek.
Na siódmą książkę wybrałam coś, co szybko się czyta. Kiera Cass - Korona. Jak uda mi się dotrwać do siódmego dnia to skończę serię! 

To już cały mój TBR na BookTube-a-thon. Nie łudzę się, że uda mi się wszystkie 7 przeczytać, ale zrobię wszystko, by przeczytać jak najwięcej książek! Trzymajcie kciuki. Oprócz tych wyzwań, które widzicie powyżej postanowiłam dołożyć sobie jedno – napiszę recenzję, każdej przeczytanej książki. Mam nadzieję, że mi się uda. Jeżeli chcecie śledzić moje poczynania, to zapraszam na fb. Postaram się każdego dnia napisać kilka słów o tym jak mi idzie. LINK DO FACEBOOKA

A wy zamierzacie wziąć udział? Jeśli tak, to co planujecie przeczytać?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz