6 września 2016

Top 5 bohaterów, których chciałabym spotkać

Hej wszystkim. Jak wam mija tydzień? Widziałam, że mój ostatni post z cyku "Top..." bardzo się wam podobał, wiele osób go przeczytało i skomentowało - za co bardzo wam dziękuję. I z tego powodu postanowiłam przygotować kolejny ranking. Tym razem mam dla was "Top 5 bohaterów, których chciałabym spotkać". Oczywiście jest więcej takich postaci, ale postanowiłam skupić się tylko na 5. Miłego czytania.
5. Celaena Sardothien z "Szklanego Tronu" - Zaczynamy od bohaterki książki, którą ostatnio recenzowałam (link do recenzji - KLIK). Uwielbiam ją! Jest jedną z najciekawszych postaci literackich. Jest silna. Nie użala się nad sobą. Chciałabym ją spotkać z wielu powodów. Po 1. Uwielbia czytać - więc mogłabym porozmawiać z nią na ten temat. Po 2. Chciałabym, by nauczyła mnie walczyć i pokazała mi jak mogę się bronić. Po 3. to Celaena!! 
4. Rose Hathaway z "Akademii Wampirów" - Uwielbiam ją! Pomimo że złamała serce Adrianowi (czego jej nie wybaczę, bo bądźmy szczerzy bawiła się nim!!). Tak samo jak Celaena jest bardzo silna. Walczy o to czego pragnie, pomimo tego, że czasami jest to niebezpieczne! Rose dba o tych, których kocha. Chciałabym ją spotkać ponieważ 
- Mogłaby poznać mnie z Adrianem,
- Myślę, że mogłybyśmy się zaprzyjaźnić,
- Chciałabym, by mnie trenowała.
3. Beleth z serii o Wiktorii Biankowskiej - Mój diabełek! To, że on pojawił się na tej liście, nie powinno nikogo zaskoczyć. Kocham Beletha całym sercem i chciałabym go poznać i połazić z nim po piekle. Dlaczego chciałabym go spotkać? Bo to Beleth! Serio nie ma lepszego wyjaśnienia. 
2. Magnus Bane z książek o Nocnych Łowcach - Magnus to jedna z najbardziej barwnych postaci ze wszystkich książek, jakie kiedykolwiek czytałam (i to dosłownie). Myślę, że spotkanie i rozmowa z nim byłaby bardzo ciekawa. Chętnie poszłabym z nim na imprezę :) A i niech oczywiście zabierze Alec'a i Jace i całą zgraję :)
1. Adrian Ivashkov z "Akademii Wampirów" i "Kronik Krwi" - czy ja muszę wyjaśniać? To w końcu Adrian! Moja największa miłość! Moje kochanie! Mój kochany Moroj! Mój cudowny i czasem denerwujący mąż. Kocham go za wszystkie jego zalety i wady. Adrian jest postacią, którą najbardziej chcę spotkać. A przez spotkać mam na myśli spotkanie i zatrzymanie go dla siebie na całe życie.

Tak jak napisałam - jest o wiele więcej postaci, które chciałabym spotkać np. Dumbledore, Jace, Jem, Will, Azazel i wiele, wiele innych. A wy jakiego bohatera chcielibyście spotkać? I dlaczego? Dajcie znać w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post :) Marzenia się co prawda spełniają, choć nie wiem, czy takie też... ale powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Rose Hathaway i Adriana Ivashkova, gdyż przeczytałam całą Akademię Wampirów i trzy tomy Kronik Krwi.
    Ja zaś chciałabym spotkać Albusa Dumbledore'a, Syriusza Blacka i Remusa Lupina z Harry'ego Pottera oraz Księcia Kaspiana z Opowieści z Narnii.
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha Magnus Bane xD No cóż, na mojej liście znaleźliby się na pewno sami faceci xDD
    Przede wszystkim Jace (nie będę wymieniać nazwiska, bo byłby spoiler xD) z "Darów anioła" no i jeszcze Jace, no może Jace a no i zapomniałabym o Jace'ie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnus <3 Chętnie bym z nim porozmawiała. Zamiast Rose i Adriana z AW wolałabym jednak Dymitra, jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy preczytałam o pierwszej bohaterce, od razu pomyślałam o Rose, a tutaj... jest i ona! :P Z nią na pewno chciałabym się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam bohatera z trójki, ale pozostałych uwielbiam <33 ♥
    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń