23 października 2016

#7 Big Book Haul

Hej. W końcu nadszedł ten dzień! Tak długo odkładałam pisanie tego postu, ale nie mogę dłużej tego robić, bo nie dam rady zrobić zdjęcia. Tak chodzi o Book Haul (bo wcale nie wiedzieliście tego po tytule, czy napisie na zdjęciu...). Ja nie wiem jak to zrobiłam. Zebrałam te wszystkie książki w ciągu 4 miesięcy. Nawet nie liczę, ile na nie wydałam. Halo czy ktoś ma namiary na terapię dla książkoholików? Czasem wrażenie, że bardziej lubię kupować niż czytać. I mnie to przeraża, bo mój stos TBR ciągle rośnie. Serio potrzebuję lekarstwa. No dobra przechodzimy do prezentacji mega dużego book haulu. 


 
Promocja na stronie Galerii Książki skończyła się zakupem książek cudownego Ricka Riordana. W ogóle śmieszna/denerwująca historia była z tym zamówieniem. Zamówiłam w dzień promocji i od razu zapłaciłam za zamówienie, ale zostały mi wysłane jako jednej z ostatnich, więc już byłam zdenerwowana. W końcu przyszła paczka. Odebrałam, otwieram a tam tylko jeden komplet, chociaż zamówiłam dwa i nawet na rachunku były dwa. No to co? Dzwonimy do wydawnictwa i mówię jaka sprawa. Pani mówi, że jak się dowie czegoś to do mnie oddzwoni. Wysłałam też zdjęcia paczki i rachunku na facebooka Galerii Książki. Po godzinie dzwoni telefon. Odbieram i Pani mówi, że druga część zamówienia została już do mnie wysłana i będzie następnego dnia. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i duży plus za tak szybkie załatwienie tej sprawy. Chociaż i tak uważam, że powinni wysyłać według tego, kto pierwszy zapłacił i trzeba sprawdzać, CO się wysyła! Tak jak pisałam najważniejsze, że wszystko dobrze się skończyło. Zamówiłam 8 książek i żadna nie jest przeczytana.
1. Zagubiony Heros
2. Syn Neptuna
3. Znak Ateny
4. Dom Hadesa
5. Krew Olimpu
6. Czerwona Piramida
7. Ognisty Tron
8. Cień Węża
9. William Shakespeare - "Hamlet". Ile ja polowałam na wydanie tego dramatu bez streszczenia! Znalazłam go w Zamościu w jakiejś małej księgarence. Jeszcze go nie przeczytałam, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku po niego sięgnę! 
10. Becca Fitzpatrick - "Finale". Czytałam już dawno i w końcu skompletowałam całą serię, dzięki jednej miłej dziewczynie, która napisała mi, że ma tą książkę na wymianę.
11. Katarzyna Berenika Miszczuk - "Ja diablica". Mam ją dzięki Paulinie, która znalazła ją w auchan lub careffourze za 10zł. Ostatnio opublikowałam jej recenzję [TU].
12. Katarzyna Berenika Miszczuk - "Ja, potępiona". Kupiona w Media Markt za 10zł.
13. Willam Shakespeare - "Sen Nocy Letniej". Kupiłam ją na targach staroci za 10zł
14. J.K.Rowling - "Harry Potter i Więzień Azkabanu". Kupiona za 5 zł na targach staroci.
Wszystko z tego zdjęcie zostało kupione na Nieprzeczytane.pl
15. Cassandra Clare - "Miasto Popiołów". Prezent ode mnie dla mnie za obronienie pracy licencjackiej. Przeczytana już dawno. Recenzji niestety nie ma, ale uwielbiam całą serię!
16. Cassandra Clare - "Miasto Szkła". To także był prezent ode mnie dla mnie za obronienie pracy licencjackiej. Każdy powód jest dobry do zebrania swojej ulubionej serii :)
17. Sarah J.Maas - "Królowa Cieni". Ostatni prezent dla mnie ode mnie. Ta część tak mnie zniszczyła, że przez nią wpadłam w kaca książkowego na jakieś dwa miesiące. Recenzji nie byłam w stanie napisać. Za to zapraszam na moją opinię o "Dziedzictwie Ognia" [TU]. Nie ma w niej żadnych spoilerów do wcześniejszych części.
18 i 19. Laini Taylor - "Sny Bogów i Potworów". Nadal nie rozumiem czemu to jest rozdzielone na dwie części (PIENIĄDZE!!). Przez kac książkowy, o którym wspomniałam przed chwilą, nie miałam okazji ich przeczytać.
20. V.E.Schwab - "Mroczniejszy Odcień Magii". Uwielbiam! Świat stworzony jest bardzo ciekawy. Napisałam jej recenzję: [TU]. 
21. Ransom Riggs - "Osobliwy Dom Pani Peregrine". To wszystko przez Jessethereader! Mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo przez niego mam bardzo duże wymagania! A tak w ogóle to wydanie jest przepiękne. Nie mogę się napatrzeć na nie.
22. Ransom Riggs - "Miasto Cieni"
23. Leigh Bardugo - "Szóstka Wron". Ta książka jest taka piękna. Mam nadzieję, że treść dorównuje wyglądowi. 
24. J.K.Rowling - "Harry Potter i Komnata Tajemnic. Wersja Ilustrowana". Jeju jaka ona jest piękna! Mam porobionych trochę jej zdjęć i będę po woli publikować je na instagramie, więc jak chcielibyście je obejrzeć to zapraszam: [TU].
25. Richelle Mead - "Kroniki Krwi". Kupiłam ją już jakiś czas temu, ale chyba nie pokazywałam jej w żadnym bookhaulu, a jeśli pokazywałam to sorki. Znalazłam ją w księgarni De Facto za 14,90zł. Jak ją zobaczyłam to zaparło mi dech w piersiach, wydałam z siebie dziwny dźwięk i wszyscy ludzie w księgarni się dziwnie na mnie popatrzyli, ale co tam. Kocham tą serię i jeżeli, przeczytaliście akademię, to musicie przeczytać też "Kroniki Krwi".
26. Laura Lippman - "The Innocents". Dostałam ją od koleżanki, która była w Anglii. Wydaje się być bardzo ciekawa. 
27. Colleen Hoover, Tarryn Fisher - "Never Never". Dostałam ją od księgarni Matras. Ja się dziwię, że jej jeszcze nie przeczytałam, ale priorytety! Najpierw książki do recenzji, później reszta :) Chcecie jej recenzję?
28. Marie Lu - "Malfetto. Drużyna Róży". Także od księgarni Matras. Skończyłam ją wczoraj i recenzja pojawi się na dniach. 
29. Anna Bellon - "Uratuj Mnie". Książka wygrana u 97books. Widziałam różne opinie i jestem bardzo ciekawa czy mi się spodoba.
30. Maria Krasowska - "Wyspa X". Dostałam propozycję współpracy od autorki. Jeszcze jej nie przeczytałam, ale zaraz się za nią zabieram i na dniach będzie recenzja.

Ja nie wiem jak jak ja to zrobiłam. Pociesza mnie to, że kilka książek kupiłam bardzo tanio i że 4 z nich dostałam. Dobrze, że to wszystko przybyło do mnie w ciągu 4 miesięcy. Ale i tak potrzebuję odwyku!! Ma ktoś jakiś namiar na kogoś kto mógłby mi pomóc?

Czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie książek? Podzielcie się opinią w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Ulala gratuluję tylu zdobyczy. Nic tylko się cieszyć. Miłego czytania. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle! Takiego stosu zdobyczy to tylko pogratulować i pozazdrościć! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznaję się bez bicia- więcej kupuję niż czytam. Choć czytać kocham, to kupować jeszcze bardziej! :)
    Piękny stosik.
    I jakie ciekawe pozycje! Wiele z nich bym Ci podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BOŻE! Ile książków! Zazdroszczę :D
    W serii Cassandry Clare zakochałam się podobnie jak Ty, a póki co dzieła Sarah J. Mass mam jeszcze przed sobą :D
    Jeżeli chodzi o Riordana to piękne są te grzbiety! Mam w domu pierwszą część Percy'ego, ale jeszcze nie było kiedy przeczytać ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudownych książek <3 Cassandra Clare, wujek Riordan! Malfetto! Kroniki krwi! HARRY!
    Kocham i zazdroszczę takich zakupów!
    Pozdrawiam, Aelin.

    http://posrodpolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko! :o
    Ile tu cudownych nabytków widzę!

    Przede wszystkim zazdroszczę - "Snu nocy letniej" - ile ja poluję na targach starych książki na ten dramat, to nie zliczę!
    Widzę pozycje - od Ransoma Riggsa - dobry wybór!
    Zazdroszczę również "Malfetto" (Marie Lu pokochałam za jej trylogię "Legenda") i "Szóstki wron" - wydanie jest przepiękne, a i opis brzmi obiecująco! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❤
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń