5 listopada 2016

Top 6: Dajta mi te książki

Hej, hej. Każdy czytelnik nie może się doczekać aż w końcu będzie mógł wziąć w swoje ręce książkę, którą od dawna chciał przeczytać. Książkę, która już dawno wyszła za granicą, ale jeszcze nie ma jej u nas. Książkę, która jest kontynuacją serii i nie możemy się doczekać, aż w końcu dowiemy się, co dalej. Gdybym zrobiła listę wszystkich takich tytułów byłoby ich z 50. Dlatego postanowiłam skupić się na książkach, których wydanie mamy już potwierdzone. Ustawiłam je od najmniej wyczekiwanej do najbardziej.



6. Marissa Meyer - "Cinder". Wiem, co zaraz powiecie: "ta książka została wydana". Macie rację, ale mi chodzi o całe nowe wydanie tej serii. Mam nadzieję, że "Papierowy Księżyc" zostawi oryginalne okładki. Cały zagraniczny booktube tak się zachwyca tą serią i muszę ją w końcu przeczytać!! Przez tyle lat nigdy nie miałam okazji, by po nią sięgnąć i chyba się cieszę. Teraz będę miała okazję, by przeczytać całą serię.

5. Marissa Meyer - Heartless. Jedyne co wiem o niej to to, że jest oparta na historii Królowej Serc z "Alicji w krainie czarów". I mi tyle wystarczy. Uwielbiam bajki, a jak książki są nimi inspirowane to tym bardziej chcę je poznać. Miała wyjść w listopadzie, ale raczej już się nie pokaże w tym miesiącu. Miejmy nadzieję, że jeszcze w tym roku zostanie wydana.

4. Cassandra Clare - "Tales from the Shadowhunter Academy". Te opowiadania miały wyjść w listopadzie 2016 roku. Na nic innego aż tak nie czekałam jak na te opowiadania, a tu przenieśli premierę na styczeń :( Są tylko na 4 miejscu ponieważ czytałam je już po angielsku. Nie mogę za wiele powiedzieć o czym one są, ponieważ nie chcę wam spoilerować "Darów Anioła". Jedyne co mogę wam zdradzić to to, że ich akcja zaczyna się jakiś czas po "Mieście Niebiańskiego Ognia" i że możecie się spodziewać powrotu wielu ulubionych bohaterów z dwóch serii o Nocnych Łowcach. Najlepiej jest je przeczytać przez "Pani Noc", ale dla większości z was będzie to już nie możliwe.

3. Sarah J.Maas - "Court od Mist and Fury". Zakochałam się w postaciach z "Dworu Cierni i Róż". Uwielbiam tą książkę (Recenzja TU). Wszyscy zachwycają się Nocnym Dworem, a ja nie wiem dlaczego i mnie to denerwuje! Ja już chcę wiedzieć, co dalej! A tu trzeba czekać do stycznia.

2. Sarah J.Maas - "Empire of Storms". Uwielbiam serię "Szklany Tron (recenzja I części - TU, recenzja III części bez spoilerów do żadnej części - TU). "Królowa Cieni" wprowadziła mnie w ogromny kac książkowy. Przez długi nie mogłam się wciągnąć w żadną z książek. Ta seria to mistrzostwo! Świetni bohaterowie, świetna historia! A ja chcę wiedzieć, co dalej!! A tu trzeba czekać do drugiego kwartału 2017 roku.

1. Cassandra Clare - "Lord of Shadows". Recenzja "Pani Noc" - TU. Jak możecie wyczytać z mojej recenzji kocham "Panią Noc". Przeczytałam ją w dwa dni, a ma 800 stron. Tak bardzo chcę wiedzieć, co dalej z Emmą i Julsem! Tak pokochałam tych bohaterów (jak wszystkich stworzonych przez Cassie). Czy może to wyjść szybciej? Błagam dajcie mi już "Lord of Shadows".

Sześć książek i trzech autorów. Nie wiedziałam, że tak wyjdzie dopóki ich nie wypisałam... A wy jakich książek nie możecie się doczekać? Dajcie znać w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. "Dajta mi te książki" - nadal leżę i kisnę sobie xD
    Czekamy na dwie te same pozycje - czyli dzieła Clare!
    Boże, jak bardzo byłam wkurzona, gdy przesunęli premierę...
    Dobrze, że "Lord od Shadows" (matko, te tytuły oryginalne <3) już w czerwcu, nie mogę się doczekać :D A gdyby jeszcze wydano w końcu to w twardej oprawie...eh...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak milo sie widzi, że dzisiaj w dobie komputerow tabletow...ktos z taką pasją czyta ksiązki! Super :))
    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł posta mnie rozwalił ;p. Jeśli chodzi o wymienione przez Ciebie książki to raczej na żadną z nich nie czekam, ale widzę, że książki Clare są chyba najbardziej oczekiwane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogłam już się doczekać polskiego wydania "Empire of Storms" oraz "A Court of Mist and Fury" i zamówiłam te książki w oryginale. Jeśli chodzi o ACOMAF to jestem całkowicie zachwycona tą powieścią (na tę chwilę jest to najlepsza książka, jaką przeczytałam w tym roku <3).
    Chciałabym już móc sięgnąć po nasze rodzime wydanie "Heartless" Marissy Meyer - niesamowicie zaciekawił mnie opis tej powieści i jeszcze ta okładka <3 mam nadzieję, że wydawnictwo zostawi wersję oryginalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki mają moc zmiany życia na lepsze, dlatego pisz o nich jak najwięcej.
    Tworzysz w zwyczajny, prosty sposób, który nadzwyczaj lapie za serce ����;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych przez Ciebie pozycji czekam głównie na pozycje od Pani Clare ❤
    O reszcie słyszałam, ale jakoś nie jest to moje "must read", być może jeśli się pojawią w Polsce to przeczytam, ale tego nie gwarantuję... ;)

    Ale za to mam nadzieję, że w Polsce pojawi się "The Sun Is Also A Star" od Nicoli Yoon, bo jej "Ponad wszystko" podbiło moje serducho... ;)

    Całusy! ❤
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czytywałem Cassandra Clare fajnie pisze :)
    Ja ogólnie czytam biografie wiec nie moge się doczekać Daniel Craig. Biografia ale raczej już jest więc musze ją tylko kupić ;p zostaje na dłużej

    Zapraszam do siebie na http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń