4 grudnia 2016

10 książek, które chcę przeczytać w tym roku, czyli grudniowy TBR

Koniec roku się zbliża, a ja nadal nie osiągnęłam swojego goodreads challenge. Na początku planowałam przeczytać 100 książek, ale niestety ten rok był tragiczny pod względem czytelniczym, dlatego zmniejszyłam swój cel do 60. Ciągle brakuje mi 10 (no 11, ale jedną książkę skończę na dniach) i zastanawiałam się nad tym, jakie tytuły pomogłyby mi dobić do tej wymarzonej liczby. Popatrzyłam na swoją biblioteczkę i wybrałam 10 książek, które chciałabym przeczytać jeszcze w 2016 roku. Nie będę podawała opisów, bo głównie są to kolejne części serii. Kliknijcie na obrazki, a zostaniecie przeniesieni do opisu na lubimy czytać. Kolejność przypadkowa.


http://lubimyczytac.pl/ksiazka/35381/harry-potter-i-ksiaze-polkrwi
Jednym z moich postanowień na ten rok było ponowne przeczytanie Harrego Pottera i planuję chociaż to jedno postanowienie wypełnić do końca! Na szczęście zostały mi tylko dwie części, więc może się uda.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/30440/harry-potter-i-insygnia-smierci
Z tą książką jest tak samo jak z powyższą. Muszę przeczytać dwie ostatnie części Harrego!
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/230087/rubinowy-krag
Adrian *_* Stęskniłam się za nim! W tym tygodniu przyjdzie mi przesyłka z tą książką. Jest to szósta i ostatnia część serii "Kroniki Krwi" spin offu "Akademii wampirów". Ponad rok temu czytałam ją po angielsku, więc wiem, co się dzieje, ale i tak chcę przeczytać polską wersję.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/309434/szostka-wron
Tyle czasu czekałam na tą książkę, a jeszcze jej nie przeczytałam. Jej wydanie jest takie piękne! Nie mogę się na nią napatrzeć. Cały zagraniczny booktube się nią zachwyca, mam nadzieję, że i mi się spodoba.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/54846/ostatni-olimpijczyk
W listopadzie przeczytałam 4 część Percy'ego Jacksona. Była świetna! Możecie spodziewać się jej recenzji. Chciałabym dokończyć tą serię jeszcze w tym roku, dlatego zamierzam przeczytać "Ostatni Olimpijczyk" w grudniu.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/268639/pojedynek
Już od bardzo dawna planowałam przeczytać tą książkę, ale jakoś nie mogłam zebrać się do kupienia jej. Na szczęście znalazłam świetną okazję i kupiłam ją za 6,98zł na dadada.pl. Druga część też była za tyle. Teraz tylko czekam na dostarczenie przesyłki. Trochę szkoda, że wydawnictwo nie wyda finału serii...
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/253806/sny-bogow-i-potworow-czesc-1
Jedna z najlepszych serii jakie czytałam. Została mi jej ostatnia część (no dwie). Jestem bardzo ciekawa jak skończy się ta historia.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/212756/red-rising-zlota-krew
Pierce Brown *_* Muszę w końcu przeczytać jego serię. Podobno jest świetna. Bardzo dużo osób zachwyca się nią i mam nadzieję, że spełni ona moje oczekiwania.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/98346/swiatla-wrzesnia
Zafon! Uwielbiam go, ale opuściłam go na pewien czas. Żałuję tego, ale zamierzam wrócić do jego książek. I to będzie pierwszy krok.
Ostatnią książką, która zamierzam przeczytać w tym roku jest książka, którą dostanę w wyniku współpracy z Księgarnią Matras. Jeszcze nie wiem dokładnie jaka to będzie, ale na pewno sięgnę po nią jeszcze w tym roku.

Na dzisiaj to tyle. Oczywiście ta lista może się jeszcze zmienić. Wszystko zależy od tego, na co będę miała ochotę. Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się je przeczytać. A wy jakie książki zamierzacie przeczytać do końca roku? Dajcie znać w komentarzach.
Przepraszam, że ten post jest taki krótki, ale zaraz muszę się brać za naukę na kolokwium. Kolejna notka pojawi się w czwartek lub piątek. Do napisania.

7 komentarzy:

  1. Ulala no to oby się udało. Ja ze swojej strony bardzo polecam ,,Światła września" a za ,,Szóstkę wron" się dopiero wziełam, więc nie wiem czy jest taka światna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorąco polecam Harry'ego Pottera i Percy'ego Jacksona! To dwie najlepsze serie książek, jakie kiedykolwiek czytałam! :) Trzymam kciuki, aby udało się przeczytać wszystkie te książki!

    Zapraszam też do nas: http://drogadolixerii.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hohohohoho, ambitne plany! Podziwiam! :D
    Ja raczej nie planuję sobie książek jakie chcę przeczytać w danym miesiącu (chyba, że to egzemplarze recenzenckie), natomiast jeśli chodzi o moją półkę to po prostu wybieram to, na co w danym momencie mam ochotę ;) Nie lubię czytać "pod dyktando" ;)
    Jestem niezwykle ciekawa twojej opinii o "Szóstce wron" - czekam niecierpliwie na recenzję! :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w tym roku jest tragedia i przeczytałam raptem 32 książki, a plany czytelnicze nie napawają optymizmem. W sumie też zastanawiałam się nad powtórką Pottera, tym bardziej, że szóstego i siódmego tomu nigdy nie czytałam, jednak plany przejdą na następny rok. Poza tym nie zdecydowałam jeszcze, czy chcę przeczytać w oryginale, czy po polsku.

    Powodzenia! Mam nadzieję, że zrealizujesz swój cel.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Mam Szóstkę wron, ale póki co nie ciśnie mnie, żeby ją przeczytać :D
    Ostatnio napaliłam się też na książki Rutkoski, więc może coś z tego wyjdzie :D
    Na Harry'ego już jestem za stara nistety :<
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni olimpijczyk pójdzie szybko, uwierz <3
    Złota krew aaaaaa <3 Nienawidzę s-f, ale to kocham, kocham, kocham <3
    Ooo, HP, ja sobie to ponownie czytam, jak mam doła, zawsze poprawia mi humor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Widzę, że tu same wspaniałe książki! ♥ Trzymam kciuki, żeby udało Ci się przeczytać wszystkie pozycje!

    OdpowiedzUsuń