13 grudnia 2016

Festive Christmas Book TAG

Hej, miałam napisać recenzję, ale jeśli mam być szczera to jakoś mi się nie chciało. Nie mam humoru na nie. Skoro zbliżają się święta, to trzeba zrobić coś, co chociaż trochę pokaże świąteczny nastrój i dlatego dzisiaj przedstawiam wam ten TAG. Zobaczyłam go ostatnio u Jessego (Jego filmik) a został stworzony przez GirlReading. Pytania są bardzo ciekawe i inne niż w reszcie TAG'ów, zresztą sami zobaczycie. Zanim zacznę mam jeszcze jedną sprawę. Jak część z was pewnie już zauważyła, robię własną grafikę do TAG'ów i niestety często się zdarza, że ktoś kogo nominuje pozwala sam sobie na skopiowanie tych grafik i wstawienie ich do swojego postu. Niby zawsze podpisują, że to ja je zrobiłam, ale przydałoby się jeszcze mnie zapytać, czy pozwalam na wstawianie ich na wasze blogi. Dlatego od razu piszę: NIE POZWALAM NA KOPIOWANIE GRAFIK ROBIONYCH PRZEZE MNIE!
 
Wiadomo, że najbardziej chciałabym spędzić święta z Adrianem, ale mam wybrać rodzinę, a z jego tatą nie chcę się spotykać! Nie cierpię go. Więc do kogo mogłabym wbić na świąteczny obiad...hm... To jest trudne!! Dobra jednak wybieram Adriana, ale po ostatniej części Kronik Krwi. Powiem tylko tyle, by nic więcej nie spoilerować.
Kubek najlepiej z napisem lub rysunkiem związanym z Adrianem, Harrym Potterem, Darami lub Szklanym Tronem :)
O matko. Pisząc ten post oglądam "Akademię wampirów" i wyobraziłam sobie Dymitra w takim stroju [KLIK]. Oczywiście w większym rozmiarze. To bardzo śmieszny widok, ale on nie nadaje się na Elfa. Kto by nadawał się na niego. Ta osoba musi być pracowita, bo w końcu wykonuje robotę dla Mikołaja. Damien i Jack z "Domu Nocy" mogliby się nadać. Są zdolni i pracowici. Jack mógłby zająć się techniczną częścią tworzenia zabawek, a Damien by mógł zajmować się jakimiś organizacyjnymi rzeczami. Tak wiem, miałam wybrać jednego...
Pomijając "All I want for Christmas is you" i "Kroniki Krwi" aka Adriana (tak wiem macie już dość wspominania go w każdym poście) postanowiłam wybrałać nie do końca typową świąteczną piosenkę, bo "Tak długo jak Gwiazdki" (czy jak ten tytuł brzmi) z Pięknej i Bestii 2 (KLIK) i dobrałam do niej Harrego Pottera. A teraz wyjaśnię dlaczego. W tym utworze pojawia się tekst: "Nadzieja jest darem, który budzi się w nas." I Harry to seria, która opowiada o nadziei (przynajmniej według mnie), nadziei na lepsze jutro, na pokonanie Voldemorta, na przetrwanie roku szkolnego itp.
Tekst w kolorze tła, by nikomu nie zaspoilerować 3 części "Szklanego Tronu": Chaol
Jak ja mam wybrać jednego bohatera? W tamtym roku skończyłam 3 część serii Richelle Mead o "Georginie Kincaid" i główna bohaterka zasługuje na więcej miłości, chociaż w życiu nie nazwałabym jej grzeczną...
Myślałam, że ten TAG będzie łatwiejszy...chyba nie mam książki, w takich kolorach. Kolorystykę najbardziej przypominająca tą świąteczną ma Fangirl (oryginalne wydanie). Brakuje złotego, ale jest czerwony i zielony.
Harry Potter to oczywista odpowiedź tak samo Akademia, Kroniki i Dary, ale chcę wybrać coś innego. Chcę, aby każdy z was dostał albo trylogię Marie Lu - "Legenda" lub książkę Sabaa Tahir - "Ember in the ashes. Imperium Ognia" (Recenzja). Nie mogę wybrać jednej. Obie są świetne, pełne akcji, ciekawych bohaterów.
Zanim napiszę kogo nominuję, chcę wspomnieć jeszcze raz, że NIE POZWALAM NA UŻYWANIE ZDJĘĆ Z PYTANIAMI!
Miasto Książek
Ola K.
Magdalena Kuczkowicz
Justyśka 
Justyna
Justowa

Na dzisiaj to tyle. Przepraszam za tą przerwę w publikowaniu postów, ale miałam kolokwium w tamtym tygodniu, a w weekend dowiedziałam się, że dostałam 4,5, a od 5 było zwolnienie z egzaminu, więc weekend spędziłam na nauce i udało się! Mam zwolnienie.

Chcę, by każdy z was w komentarzu odpowiedział na ostatnie pytanie z Tagu "Książka lub seria, którą tak uwielbiasz, że chciałbyś, aby wszyscy znaleźli ją pod choinką, mogli ją przeczytać i pokochać." 
Do przeczytania w następnej notce!

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominację, nie spodziewałam się <3 I ja chciałabym żeby każdy pod choinką znalazł Dary Anioła i Trylogię Czasu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny tag, pytania są bardzo pomysłowe. A przez ciebie i ja wyobraziłam sobie Dymitra w tym stroju elfa i... o matko :D A jaką książkę ja podrzuciłabym wszystkim pod choinkę? Hm, trudne pytanie. Ale Harry'ego Pottera chyba (wciąż się dziwię, że są ludzie, którzy jeszcze go nie przeczytali) :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie,
    BOOK MOORNING

    PS: ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE U MNIE NA BLOGU, DO WYGRANIA JEDNA Z DWÓCH ŚWIETNYCH KSIĄŻEK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dimka jako elf? :O o mateńko brzmi śmiesznie xD
    Seria którą każdy powinien znaleźć pod choinką to: Dary Anioła! ♥ Cudowna seria <3

    Dziękuje za nominację :D
    Właśnie biorę się za odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ♥ Postaram się wstawić odpowiedź w sobotę.
    Wesołych Świąt

    holmesowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A książką, którą każdy powinien znaleźć pod choinką jest "Opowieść wigilijna" Dickensa. Piękna, idealna świąteczna historia, którą skreślamy, bo jest lekturą ;/

      Usuń
  5. Ten Tag jest świetny!
    Zniszczyłaś mi umysł - nie mogę usunąć z głowy Dymitra w tym stroju xDDD Mój mąż wygląda niezwykle dumnie i elficko xDDD
    Dołączam się do życzeń (spóźnionych, ale co tam), aby każdy znalazł pod choinką trylogię Legenda - zdecydowanie zasługuje ona na uznanie :D
    A co do większej ilości miłości - obdarzyłabym nią Severusa Snape'a <3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń