15 stycznia 2017

Czytelnicze podsumowanie 2016 roku

Nadszedł czas na ostatnią część posumowania. Dzisiaj mam trochę statystyk dla was, kilka najlepszych rzeczy, które stały się w 2016 roku. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie.
Zacznę od statystyk, spisane kilka minut po północy 1 stycznia. W postach i recenzjach uwzględniłam tylko te napisane w 2016 roku. Po "/" są statystyki z 2015 roku tak dla porównania:
Obserwatorzy - 72 /22
Wyświetlenia - 16 783 /2562
Komentarze - 482 /128
Recenzje - 30 do tego napisałam jeszcze recenzję Fantastycznych Zwierząt i serialu The 100 /11
Posty - 70 /33

Postów i recenzji napisałam mniej niż planowałam, ale niestety wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że ten rok będzie pod tym względem lepszy. Poniżej macie zdjęcie "My Year in Books" z Goodreads:
Jak widzicie przeczytałam 55 książek i w sumie 21,429 stron. Może nie są to duże osiągnięcia, szczególnie, że planowałam przeczytać 100 książek, ale miałam najgorsze reading slump w 2016. Co chwila jakiś mnie łapał. Przeczytałam też wiele grubych książek np. "Pani Noc" - ponad 800 stron, 4 ostatnie części Harrego są też duże, tak samo "Królowa Cieni", więc można wybaczyć, że nie udało mi się osiągnąć tych 100 książek. Jeżeli chcecie zobaczyć, co czytałam to zapraszam TUTAJ, wybierzcie półkę 2016 i oglądajcie. Chciałabym wam jeszcze pokazać moją ulubioną recenzję: "Dziedzictwo Ognia", nie ma w niej żadnych spoilerów do poprzednich serii "Szklanego Tronu" - TUTAJ.

Z moich postanowień TUTAJ udało mi się osiągnąć jedno: Dokończyłam Harrego Pottera. Zawsze coś. Mam nadzieję, że w tym roku pójdzie mi lepiej. Jeśli jeszcze nie czytaliście moich postanowień to klikajcie TUTAJ

Napisałam kilka słów o swoich porażkach to teraz chcę wspomnieć, o kilku dobrych rzeczach, które się zdarzyły w 2016:
1. Pojechałam na targi książki w Warszawie. Relacja TUTAJ
2. Spotkałam jedną z moich ulubionych autorek - Katarzynę Berenikę Miszczuk. Mogłam chwilę z nią porozmawiać i mam jej autograf. Zdjęcie jest w relacji (punkt wyżej).
3. Moja współpraca z księgarnią Matras się utrzymała.
4. Dostałam propozycję współpracy z Marią Krasowską - Recenzja TUTAJ
5. Leigh Bardugo polubiła mojego tweeta o "Szóstce Wron" (RosePerdu to prywatny twitter):
6. Obejrzałam mój najukochańszy serial czyli "The 100". Recenzja TUTAJ
7. Zdobyłam dużo nowych książek. Nie pytajcie ile, bo sama przed sobą nie chcę się przyznać do tej liczby!

Chciałam wam wszystkim podziękować za obserwowanie mojego bloga, komentowanie, odwiedzanie go. Dajecie mi motywacje. Wiem, że moje recenzje nie są najlepsze, ale pisanie ich sprawia mi ogromną przyjemność i dziękuję że je czytacie! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! 

Myślę, że to już koniec mojego podsumowania. Poniżej znajdziecie linki do poprzednich części:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz