16 marca 2017

#1 Unboxing - Epic Pack: Dwór Nocy

Hej. Pewnie znacie Epik Page. Od paru miesięcy tworzą tak zwane Epik Packi. Każdy z nich ma jakiś przewodni temat. Pierwszy nazywał się Wonderland, drugi - Romantic Classics. Ten, który wam dzisiaj zaprezentuje został zainspirowany najlepszą książką jaką przeczytałam w tym roku, czyli "Dwór Mgieł i Furii". Jego oficjalna nazwa to "Dwór Nocy". Wiedziałam, że muszę go kupić. Dzisiaj do mnie przyszedł i chcę wam pokazać, co znalazło się w tej paczce. Jeżeli zamówiliście go i chcecie mieć niespodziankę, to nie czytajcie dalszej części postu.
Pierwszą rzeczą o której muszę wspomnieć jest koperta. Bardzo mi się podoba to, że nie jest użyta zwykła, biała, tylko taka jaką widzicie na zdjęciu. Nie pokażę wam drugiej strony, bo jest na niej mój adres, niby mogłam zamazać w jakimś programie, ale Ciiii nie ważne. Tam jest karta z adresem i pieczątka Epik Page. Teraz przechodzimy już do rzeczy, które znajdują się w paczce.
Pierwszą rzeczą, którą wyciągnęłam z koperty są te dwie zakładki. Cudowny Rhys i Feyra. Są przepiękne! Co najważniejsze mają uszy takie jakie powinny być. Oczywiście czuć, że są dobrej jakości. Mam już inne zakładki magnetyczne i używałam jednej z nich. Książka się od nich nie odgina, zakładki też się nie rozpadają. Wracając do tych dwóch konkretnych. Są po prostu prześliczne. Już stoją na mojej półce przy książkach Sarah J.Maas. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia drugiej strony, ale w czwartek zrobię i tu wstawię.


Po wyciągnięciu tych dwóch zakładek, myślałam, że się popłaczę. Musiałam przerwać otwieranie paczki i napisać do przyjaciółki, że ten pack jest przepiękny! Nie wiem czy na zdjęciu widać, ale na zakładce z czerwoną wstążką jest napisane: "When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back". A na tej niebieskiej "To the stars who listen and the dreams that are answered". Napisy na żywo są wyraźniejsze niż na zdjęciu, dodałam taki efekt, który troszkę "zruszył" je. Może to i dziwne, ale te zakładki podobają mi się jeszcze bardziej niż postacie. Są tak ślicznie zrobione, na bardzo fajnym papierze. Czuć, że są dobrej jakości. Na razie ustawiłam je na półce, bo są za piękne by schować je w moim kuflu z zakładkami.


Ostatnią rzeczą jaka znajdowała się w Epik Packu to ten przepiękny art. Bardzo podoba mi się jego prostota. Jeśli ktoś lubi delikatne i minimalistyczne rzeczy to na pewno będzie zadowolony, że to się znalazło w packu. Cytat, który ekipa Epik Page umieściła polską wersję tekstu z niebieskiej zakładki. "Za gwiazdy, które słuchają i marzenia, które się spełniają". Jest to nadrukowane na śliskim, grubym papierze, więc nie powinno się szybko zniszczyć.

To wszystko, co znajdowało się w packu. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Wszystko bardzo mi się podobało i nie żałuję, że wydałam na to pieniądze. Cztery zakładki i jeden art za 14 zł. Wychodzi 2,80 zł za jedną rzecz. Myślę, że to nie jest drogo. Co do wysyłki to najtańsza opcja wynosi 5,20 zł. Nie jest ona jakoś bardzo niska, ale jak już się wydało 14 zł, to te 5,20 można już dołożyć. Jeżeli chcielibyście mieć te rzeczy, to widziałam to możecie jeszcze kupić tego Epik Packa. Kliknijcie TU i kupujcie. A ja się z wami żegnam i oczekuję ogłoszenia tematyki kolejnego packa.

6 komentarzy:

  1. Niby to jest ładne, ale osobiście bym nie zamówiła, szczególnie, że np. ta seria mnie nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Chociaż jeśli by mieli takie dodatki z jakimiś postaciami lub książką, którą bardzo lubię... czemu nie, cena jest ok :)

      Usuń
  2. Też zamówiłam tego packa i widzę, że naprawdę było warto <3 Już nie mogę się doczekać, kiedy do mnie przyjdzie, bo to wszystko jest takie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich zakładki i na Święta sprawiłam sobie zestaw bohaterów Marvela. :3 Teraz czekam znowu na bohaterów których uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa Rhys i Feyra <3
    Kurde, własnie dziś u mnie pojawiła się recenzja ACOTARU i już kocham ich wszystkich <3
    Pozdrawiam :)
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłabym, ale za dużo już wydałam na książki w tym miesiącu😉😍

    OdpowiedzUsuń