6 marca 2017

Zapowiedź: Głębia Challengera

Hej! Dzisiaj mam dla was zapowiedź książki, która wychodzi 15 marca 2017 roku, dzięki wydawnictwu YA! 
Pierwszy raz zobaczyłam tę książkę na instagramie i po zapoznaniu się z opisem wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Dlatego w dalszej części posta znajdziecie opis "Głębi Challengera".

Niepokojąca podróż przez głębię ludzkiego umysłu.

Wyjątkowo osobista książka jednego z najpoczytniejszych autorów powieści dla młodzieży.

Opowieść o chłopcu, który powoli pogrąża się w chorobie psychicznej. Caden Bosch jest rozdarty między tym co widzi, a tym, co wie, że jest prawdziwe. Ma paranoje i halucynacje. Jest zdolnym uczniem liceum obdarzonym artystyczną wrażliwością, jednak coraz częściej wydaje mu się, że bierze udział w misji badającej Głębię Challengera, najgłębiej położonego punktu Rowu Mariańskiego (10 994 metrów pod poziomem morza). Jest świadomy, że jego świat się rozpada i coraz bardziej przerażony, że powoli przestaje odróżniać, co jest prawdą, a co ułudą. Rodzina i przyjaciele dostrzegają zmiany w jego zachowaniu i zaczynają się poważnie niepokoić. Zostaje przyjęty do szpitala psychiatrycznego i poddany leczeniu. Teraz to personel medyczny staje się załogą statku ku zdrowieniu.

----------------------------------
Nie mogę się doczekać aż przeczytam tę książkę. Uwielbiam takie książki. Na pewno pojawi się jej recenzja. A Wy planujecie przeczytać "Głębię Challengera"? Dajcie znać w komentarzu :)

3 komentarze:

  1. Okładka jest przepiękna. Nie wiem jeszcze, czy po nią sięgnę, bo z młodzieżówkami to różnie bywa.

    PS. tę książkę*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka jest wspaniała, aczkolwiek nie jestem pewna czy książka jest dla mnie. Poczekam na jakieś jej recenzje i wtedy zadecyduję czy po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie słyszałam jeszcze o tej książce, a zapowiada się dobrze 😏 Jestem dość sceptycznie nastawiona do młodzieżówek, ale może się skuszę 😊
    Pozdrawiam 😘
    http://zaczytana-ana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń