5 maja 2017

#8 Urodzinowo-Imieninowo-Wiosenny Book Haul

Hej was. Jeju jak tu dawno nie było Book Haulu. Ostatni pojawił się w październiku. Od tamtego czasu przybyło mi bardzo dużo książek, ale nie pokażę dzisiaj wszystkich. Zebrałam tylko te, które dostałam na urodziny/imieniny i te, które sama kupiłam w marcu i kwietniu. Wyszło ich 16. Nie wiem jak to się stało. Jak sama zamawiałam książki, to w paczce było po 2/3 książki dla mnie, nie więcej. Muszę chyba częściej publikować Book Haule, bo później zbiera mi się tyle książek, że nie chce mi się ich wszystkich fotografować. Najgorszy jest ten moment ściągania i później ponownego układania ich. Dobra dosyć tego gadania. Przechodzimy do książek. Jeżeli chcecie dowiedzieć się o czym one są to kliknijcie tytuł, a od razu zostaniecie przeniesieni do lubimyczytać.

Na zdjęciu obok macie moje prezenty urodzinowo-imieninowe. Od siostry dostałam 3 ostatnie części "Darów Anioła":
1. Cassandra Clare - "Miasto Upadłych Aniołów" 
2. Cassandra Clare - "Miasto Zagubionych Dusz" 
3. Cassandra Clare - "Miasto Niebiańskiego Ognia"
Jeżeli dobrze pamiętam to kupiła je na aros.pl. Dzięki temu zebrałam już wszystkie książki o Nocnych Łowcach, jakie wyszły u nas.
Paulina (o której już kilka razy słyszeliście) dała mi książki z moim książkowym mężem:
4. Richelle Mead - "Złota Lilia"
5. Richelle Mead - "Srebrne Cienie"
Dzięki Paulinie brakuje mi tylko dwóch części serii "Kroniki Krwi"... Muszę je gdzieś znaleźć.
Oprócz książek dostałam jeszcze kilka innych rzeczy. Perfumy, słodycze, zawieszę do łańcuszka z blizną Harrego, zakładkę z znakiem Insygniów Śmierci, książką i Anielską Runą i zakładkę z napisem" Uwaga! Główny bohater ginie w ostatnim rozdziale". Jak zobaczyłam tą zakładkę z zawieszkami to się popłakałam ze szczęścia. Jest przepiękna!
Teraz kilka słów o tych książkach, które sama kupiłam.
6. Colleen Hoover - "Hopeless". Uwielbiam ją. Pożyczyłam ją od przyjaciółki i w taki sposób zakochałam się w książkach Colleen. w 2015 roku dodałam jej recenzję. Za dobra nie jest, ale jeśli chcecie ją przeczytać to KLIK. Kupiona na znak.com.pl
7. Cassandra Clare, M. Johnson, R.Wasserman, S.Rees Brennan - "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców". Czy muszę pisać, że długo czekałam na tę książkę i kupiłam ją, jak tylko wyszła? Uwielbiam, kocham i chcę więcej. Zapraszam do recenzji - KLIK. Ostrzegam przed spoilerami do "Darów Anioła" i "Diabelskich Maszyn". Kupiona na znak.com.pl
8. Jennifer Niven - "Wszystkie Jasne Miejsca". Nawet sobie nie wyobrażacie ile zbierałam się za kupienie tej książki. W końcu mi się udało! Niestety jeszcze jej nie przeczytałam, ale mam nadzieję, że za niedługo uda mi się po nią sięgnąć. Kupiona na znak.com.pl
9. Jessica Khoury - "Zakazane Życzenie". Uwielbiam wszystko, co jest na podstawie bajek Disneya, więc musiałam kupić tą książkę. Jeszcze jej nie przeczytałam, ale postaram się jak najszybciej za nią zabrać. Wydawnictwo postarało się tworząc jej oprawę graficzną i nie mam na myśli samej okładki, a całą książkę. Kupiona na aros.pl
10. Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy". Nie będę pisać, o tym jak bardzo uwielbiam tą książkę, bo ten post będzie jeszcze dłuższy. Jeśli chcecie dowiedzieć się, co aż tak mi się w niej podobało to zapraszam do recenzji - KLIK. Kupiona na aros.pl


W kioskach pojawiła się kolekcja książek Jodi Picoult. To autorka, o której bardzo rzadko tu wspominam, pomimo że ją uwielbiam. Jak dowiedziałam się o tej kolekcji, wiedziałam, że muszę ją mieć. Nie kupuję wszystkich tytułów, ponieważ część z nich jest dzielonych i nie chcę wydawać 32zł na nie, jak mogę spokojnie kupić je za trochę ponad 20zł. W ostatnich miesiącach nabyłam:
11. Jodi Picoult - "Już Czas"
12. Jodi Picoult - "Zagubiona przeszłość"
13. Jodi Picoult - "Jak z obrazka"
Nie czytałam jeszcze żadnej z nich. Dużo książek, mało czasu i te sprawy... Polecam powieści Jodi każdemu! Są ciekawe i poruszają trudne tematy.



Teraz pokażę wam książki, które dostałam do Grupy Wydawniczej Foksal.
14. Sarah J.Maas - "Imperium Burz" - Uroboros. Recenzja - KLIK.
15. Maggie Stiefvater - "Wyścig Śmierci" - YA. Leży w kolejce do czytania. Jeszcze w tym miesiącu dostaniecie jej recenzję. Zapowiada się bardzo dobrze i jestem ciekawa czy mi się spodoba.
16. Neal Shusterman - "Głębia Challengera" - YA. Przeczytam ją na pewno w tym miesiącu i dostaniecie jej recenzję. Nie mogę się doczekać aż w końcu się za nią wezmę. Mam nadzieję, że choroba psychiczna zostanie przedstawiona rzeczywiście i dowiem się więcej o niej.



Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tym Book Haulem. Czytaliście, którąś z tych książek? A może dopiero planujecie przeczytać? Dajcie znać w komentarzach :)
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się, gdzie można kupić tanie książki to zapraszam do postu - KLIK.
Do następnej notki.

6 komentarzy:

  1. Nie przeczytałam żadnej z wymienionych książek, ale bardzo intryguje mnie "Zakazane życzenie" i Królestwo Kanciarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haul i bardzo podobają mi się zdjęcia! Z wymienionych przez Ciebie czytałam jedynie dwie z serii Darów Anioła, a kilka pozostałych mam w planach. No ale moja lista "chcę przeczytać" jest długa (jakieś dwie strony A4?) i... zobaczymy, kiedy je poczytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To czytaj Zakazane życzenie i się udzielaj w dyskusji na MM <3
    W ogóle ile książków nowych, mrrr :3 I jakie cudne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na rozpoczęcie Kronik Krwi- nie żebym wcześniej nie chciała, ale mam takie momenty, że czasami po prostu muszę przeczytać, a za chwilę mi przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany boskie ile cudownych książek <3
    Dary Anioła, Hopeless, Zakazane życzenie :D Wszystko na raz szkoda że się nie da bo są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dary Anioła <3 I zakazane życzenie jest boskie <3 Reszty nie czytałam, ale chciałabym wiele pozycji z twojego haulu!

    OdpowiedzUsuń