23 lipca 2017

BookTube-A-Thon TBR

Hej jak wam mija weekend? Ja przygotowuję się do maratonu czytelniczego organizowanego przez Ariel Bissett - BookTube-A-Thon. Teoretycznie jest on dla Booktuberów, ale wszyscy mogą brać udział.  TUTAJ <-- macie link do kanału na Youtubie, na którym znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje.
BookTube-A-Thon zaczyna się w poniedziałek 24 lipca i kończy się 30 lipca. Na każdy dzień przygotowane są wyzwania książkowe. Zapraszam do zapoznania się z nimi i z moim TBR.

Do tego wyzwania miałam bardzo duży wybór. Polskie wydawnictwa uwielbiają dawać ludzi na okładki. Postanowiłam wybrać, coś co wypożyczyłam z biblioteki - Beth Revis - "Cienie Ziemi". Muszę w końcu skończyć tą serię i BookTube-A-Thon będzie idealnym powodem do tego.
Seria opowiada o siedemnastoletniej Amy, która dołącza do swoich rodziców, którzy wybierają się na wyprawę na nową ziemię. Zostają zamrożeni i mają się wybudzić, po dotarciu na planetę, czyli za 300 lat. Jednakże jej drzemka kończy się 50 lat wcześniej. Musi dostosować się do życia na rządzącym się swoimi prawami statku. Amy zdaje sobie sprawę, że jej pobudka nie jest przypadkowa, ktoś z mieszkańców próbował ją zabić. Jeśli czegoś nie zrobi to jej rodzice będą następni.
Wiele jest takich książek, więc trudno było wybrać tylko jedną. Postanowiłam, że przeczytam książkę Susan Dennard - "Prawdodziejka". Szczerze mówiąc to nie wiem za wiele o niej i nie chcę wiedzieć. Nie przepadam za czytaniem opisów. Dlatego jeśli sami chcecie się dowiedzieć, o czym opowiada ta powieść to zapraszam - TUTAJ.
Kiedyś to wyzwanie nie sprawiałoby mi problemu, teraz może być różnie. Postanowiłam wybrać niedługą książkę, a jest nią Laini Taylor - "Sny Bogów i Potworów. Część 1". To ostatnia część trylogii, którą wydawnictwo postanowiło podzielić na dwie części (nie ma to jak zdzierać od nas pieniądze...)
Opowiada o Karou - niebieskowłosej uczennicy szkoły artystycznej. W swoim szkicowniku ma rysunki potworów. Mówi w wielu językach - nie tylko ludzkich. Prowadzi dwa życia. Jedno w Pradze, drugie w sekretnym sklepie, prowadzonym przez Dealera Marzeń - Brimstone. Nie wie czemu zostaje wysyłana na różne misje. Nie wie kim jest. Wszystko zaczyna się zmieniać, gdy spotyka anioła o imieniu Akiva.
Do tej kategorii wybrałam książkę Arwen Elys Dayton - "Poszukiwaczka". Dostałam ją od wydawnictwa Uroboros, za co jestem bardzo wdzięczna. Mam nadzieję, że mi się spodoba.
Quin Kincaid i jej przyjaciele Shinobu i John przez lata byli szkoleni, by dołączyć do Poszukiwaczy. W chwili, gdy mają złożyć przysięgę, wszystko się zmienia. John którego kocha Quin, nie zostaje dopuszczony do ceremonii, a ostateczna próba przed przystąpieniem do grona Poszukiwaczy nie okazuje się tym, czego się spodziewali. Od tej pory Poszukiwaczka wraz z Shinobu będzie musiała stawić czoło zaborczemu ojcu, który wytrenował ją na zabójczynię. A także ukochanemu, który dopuszczając się zdrady, próbuje odebrać od nich starożytny artefakt będący dziedzictwem jego rodziny. Jednak wszystko się może odmienić, gdy na drodze Poszukiwaczy staną tajemniczy Sędziowie, którzy oddzielą to, co sprawiedliwe, od tego, co nikczemne i zdradzieckie.
To wyzwanie w ogóle mi się ani trochę nie podoba... Trochę oszukam i skończę książkę na balkonie - to prawie dwór. Wybrałam książkę Laini Taylor - "Sny Bogów i Potworów. Część 2". Opisu pierwszej części trylogii nie będę wam wstawiać, ponieważ macie go wyżej.
Za dużo książek, kupuję ze względu na okładki... Do tego wyznania wybrałam powieść Jessica Khoury - "Zakazane życzenie". Ta okładka jest przepiękna! Wydawnictwo SQN się postarało.
Jedyne co wiem o tej książce, to, że jest to nowa wersja Aladyna i ja nie potrzebuję więcej informacji. Uwielbiam bajkę Aladyn i jestem ciekawa jak autorka ją zmieniła. Pełny opis macie TUTAJ.
Ostatnią książką jaką wybrałam do tego maratonu jest "Confess" - Colleen Hoover. Nie mam pojęcia czemu jeszcze nie przeczytałam tej książki. 
O tej książce wiem, że ma coś wspólnego ze sztuką i wyznaniami ludzi - więcej nie potrzebuję wiedzieć. To Colleen - po jej powieści sięgam w ciemno. TUTAJ - macie opis.

Tak przedstawia się mój stosik na BookTube-A-Thon. Już kiedyś w nim uczestniczyłam i wtedy udało mi się ukończyć 5 wyzwań. Nie mam pojęcia jak teraz mi pójdzie, ale zrobię wszystko, by skończyć jak najwięcej książek. Trzymajcie za mnie kciuki.
A Wy zamierzacie brać udział w tym maratonie? Dajcie znać w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten tag :) może kiedyś zrobię go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń