11 lipca 2017

Q&A: bohaterowie książek

Hej, Hej! Tak wyszło, że nie miałam ostatnio pomysłu na posty i postanowiłam się pożalić pewnej osóbce, która musi jakoś znosić moje narzekanie. I zaczęła wymyślać różne pytania, na które mam odpowiedzieć, wybierając jakiegoś bohatera z książek. Myślała i myślała aż wyszła z tego lista. Pytania są bardzo ciekawe i szkoda się z wami nimi nie podzielić. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi będą równie interesujące. Zapraszam do czytania. Nie wiem czemu, ale na telefonach nie pokazuje pytań :( Musicie zmienić z wersji mobilnej na normalną. Na samym dole strony jest taki przycisk "Wyświetl wersję na komputer". Kliknijcie na niego i będziecie widzieli także pytania.
Jest tyle bohaterów, z którymi chciałabym się przyjaźnić. Z Sydney z Kronik Krwi mogłabym gadać o książkach, ale by było dziwnie przez moją wielką miłość do Adriana. Z bohaterami z książek Cassie też bym chciała być blisko, ale nie wiem czy bym się z nimi dogadała. Z Azazelem z serii "Ja, diablica" bym się dobrze bawiła, ale prawdopodobnie by mnie momentami bardzo denerwował. Osobą, która jest bardzo do mnie podobna jest Cath z "Fangril" i wiem, że znalazłybyśmy wspólny język. Tak samo z Hermioną bym się dogadała. Nie umiem wybrać tylko jednej osoby.
Do domu strachów chętnie poszłabym Maxonem z Rywalek. Myślę, że by się dobrze bawił i nie nie próbowałby jeszcze bardziej mnie przestraszyć. 
Jedyną osobą, która przychodzi mi do głowy jest Kaz z "Szóstki Wron". Jest bardzo dobry w takich misjach. Umie dobrze planować, jest przebiegły i dzięki nim miałabym szansę na przeżycie tej samobójczej misji.
 
Ja i dżungla? Z robactwem i niebezpiecznymi zwierzętami? taaaa, no ale jak muszę kogoś wybrać, to myślę, że idealną osobą do takiej szkoły przetrwania były Rowan z "Szklanego Tronu". Myślę, że on idealnie poradziłby sobie w dżungli i by mi pomógł jakoś przetrwać. Chociaż pewnie by się śmiał z moich lęków przed robactwem...
Mam jedną taką osobę, ale nie chcę nikomu zaspoilerować "Darów Anioła", kto przeczytał całą serię, wie o kim mówię. Nie chcę spotkać tej osoby dlatego, że po prosu jej nienawidzę. Nie przeraża mnie ta postać ani trochę... Ale jeśli mówimy o strachu, to zdecydowanie nie chciałabym spotkać Voldemorta.
Moje książki to moje dzieci, więc muszę wybrać kogoś, kto tak jak ja kocha czytać. Myślę, że idealną osobą będzie Tessa z "Diabelskich Maszyn". Wiem, że dbałaby o moje skarby.
Wybrałabym tu Adriana. Wierzę w niego i wiem, że gdybym była dla niego ważna, zrobiłby wszystko by mnie uratować. Jednak sam raczej, by nie dał rady. Natomiast osobą, która sama byłaby w stanie mnie ocalić jest Rhys z "Dworu cierni i róż". Dlatego chciałabym, by to on mnie uratował przy okazji by się zemścił na moich porywaczach, a później żylibyśmy długo i szczęśliwie.
Moim najgorszym lękiem są pająki i nie ma ani jednej osoby, która byłaby w stanie mnie przekonać do pokonania go!
Jest tyle cudownych mitycznych stworzeń. Fajnie byłoby być Feniksem. Są przepiękne i odradzają się z popiołów, hipogryfy też są cudowne... Chciałabym móc sama się w nie przemienić i być animagiem. Nie wiem czy Animadzy mogą zmieniać się w magiczne zwierzęta, ale załóżmy, że tak.
Gdy Ewa napisała mi to pytanie, zapytałam ją czy to więzienie jest koedukacyjne. Powiedziała, że może być. Wybiorę dwie osoby, z dwóch płci. Z mężczyzn wybieram Adriana z "Akademii Wampirów" i "Kronik Krwi". Z kobiet - Celeanę z "Szklanego tronu". Jestem pewna, że po pewnym czasie, by próbowała uciec i by mnie wzięła ze sobą.
Który bohater lubi psy...Może Jack z "Domu Nocy". Jemu bym zaufała, że zadba o moje psiaki.
Jak planować morderstwo idealne to z Abem Mazurem z "Akademii Wampirów". Jest przebiegły i trochę psychiczny, czyli ma idealne cechy do tego zadania.
Szefem? Ewa, serio? Strasznie trudno kogoś wybrać, większość bohaterów, z książek, które czytam ma 17/18 lat, więc raczej szefami nie są. Jestem teraz w trakcie czytania "Studium w Szkarłacie", jednej z historii o Sherlocku i myślę, że praca z nim mogłaby być bardzo ciekawa.
Trudno powierzyć takie coś mężczyźnie. Myślę, że Beleth z serii "Ja, diablica" mógłby się sprawdzić w takim zadaniu, tylko trochę się boję, co on wymyśli... 

Podobała się wam taka forma postu? Dzięki temu udało się wam trochę mnie poznać. Chciałabym, by każdy z was w komentarzu odpowiedział na pytanie: "Z którym bohaterem przeszłabyś/przeszedłbyś szkołę przetrwania w dżungli?". Czekam na wasze odpowiedzi i widzimy się w piątek :)

5 komentarzy:

  1. Kilku odpowiedzi się spodziewałam :-) fajnie spojrzeć pod kątem relacji z bohaterami, tak jakby ma prawdę istnieli. Nadaje się im duszę W pewien sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowan w dżungli <3
    Praca z Sherlockiem to by było chyba samobójstwo. Spójrz na biednego Watsona!

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się przypomniały wakacje dwa lata temu, albo i nawet trzy, kiedy zaczytywałam się w wspomnianych "Rywalkach". Maxon był wtedy moim książkowym-mężem i jednocześnie cholernie było mi przykro, że nie będzie ekranizacji tej serii, chociaż takie były plany...
    Pająki jak pająki, ale co gdy ktoś boi się ciem? Pająk idzie dość wolno i widzisz na pierwszy rzut oka dokąd zmierza, natomiast ćma jest nieobliczalna i leci, gdzie chcę, dlatego najczęściej wizyta ćmy w pokoju kończy się tym, że szybki opuszczam dane pomieszczenie.
    Poza tym jak Sherlocka uwielbiam tak nie chciałabym, żeby mi "szefował" - nie dość, że pali (a nienawidzę dymu z fajek, jakichkolwiek) to potrafi być marudny i upierdliwy.
    A jak wypad do dżungli to zabrałabym Rotha z czytanego przeze mnie ,,Ognistego pocałunku".
    Powiedziałabym, że jest to moja opinia tyle, że ładniej napisana :D Teraz jedynie zastanawiam się czy próbować jeszcze czytać ,,Margo", bo ,,Never never" mam za sobą, a po ,,Mimo moich win" sięgnąć nie zamierzam, bo za dużo złych opinii krąży o niej w necie. Za to te wspomniane ,,Margo" troszeczkę jeszcze kusi, chociaż nie wiem czy słusznie...Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam: z kim poszedłbyś na randkę do domu starców? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahaha, genialne pytania! Ja strój na studniówkę pozwoliłabym wybrać Mironowi z serii o Dorze Wilk. <3

    OdpowiedzUsuń