19 sierpnia 2017

Drugie urodziny RosePerdu-Books

 
Dzisiaj mija 2 lata odkąd założyłam tego bloga. Nie mam pojęcia jakim cudem tyle czasu zleciało... Czuję jakbym wczoraj pisała pierwszy post, a teraz piszę 148. Mój mały kącik, w którym pisałam o swoich ulubionych książkach, wyrósł na blog z setką obserwatorów, ponad 31 tys. wyświetleniami i z 732 komentarzami. Nawet sobie nie wyobrażacie jaką radość mi sprawiacie, gdy czytacie moje posty, gdy zaobserwujecie mojego bloga i podzielicie się swoją opinią. Bardzo wam za to dziękuję! Gdyby nie Wy, RosePerdu Books by nie istniał. To Wy mnie motywujecie, to Wy sprawiacie, że chcę pisać. DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!


Od ostatnich urodzin nawiązałam współpracę z dwoma wydawnictwami i jedną autorką. Przybyło mi 21 tysięcy wyświetleń i 45 obserwatorów. Dziękuję wam za każde wejście na bloga i za każdą obserwację! W podziękowaniu przygotowałam dwie rzeczy dla was:
1. Zakładki. Jest ich tylko 6, ale mam nadzieję, że się wam spodobają.
2. Konkurs, który pojawi się jeszcze dzisiaj o godzinie 20.
Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z tych prezentów.

Zakładki są tylko dla obserwatorów. Chcę wam podziękować za wspieranie mnie i dawanie mi motywacji do prowadzenia tego bloga. Na podglądzie możecie zobaczyć jak wyglądają. Ja jestem bardzo zadowolona z każdej z nich. Zakładki są dwustronne. Wystarczy je wydrukować, złożyć na pół i albo je skleić, albo wsadzić do laminarki. (lepiej wyglądają jak są zalaminowane i są bardziej trwałe). Cztery z nich przechodziły już test i po wydrukowaniu wyglądają bardzo dobrze. (Pamiętajcie, że kolory zależą od ustawień drukarki. W mojej zawsze muszę poprzestawiać kilka rzeczy.)
Aby pobrać kliknijcie -> TU

Zasady:
1. Aby uzyskać hasło do paczki trzeba być obserwatorem bloga RosePerdu Books.
2. Powiadom mnie w komentarzu pod tym postem, że pobrałeś paczkę.
3. Jeżeli jesteś obserwatorem napisz mi maila na RosePerdu@gmail.com w treści podaj mi swój nick, z którego obserwujesz mojego bloga.
4. Możesz zostawić swój mail w komentarzu pod tym postem i podaj nick z którego obserwujesz mojego bloga, a wtedy ja się do Ciebie odezwę i podam hasło :)
5. Nie jesteś obserwatorem, ale chciałbyś zakładki? Wystarczy, że klikniesz obserwuj w gadżecie obserwatorzy i wykonasz czynność z 3 lub 4 punktu.
6. Nie wstawiaj ich na swojego bloga.
7. NIE PISZ ŻE SAM JE ZROBIŁEŚ!! Każda zakładka jest podpisana. Uszanujcie moją pracę. Spędziłam kilka godzin na robieniu ich.
8. Gdy dostaniesz hasło - wydrukuj i używaj :)  

Ten "collage" z Malec'iem został zrobiony przeze mnie. Zdjęcie mechanicznego anioła, logo Guns n'Roses i tło disneya znalezione w google. Różę miałam na dysku i nie mam pojęcia skąd ją wzięłam. A czcionki pochodzą z dafont.

Nadszedł koniec urodzinowego posta. Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za wsparcie!

4 komentarze:

  1. Nie ma za co i kolejnych lat zadowolenia z bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę dalszych sukcesów, czasu na czytanie i weny na pisanie recenzji! :D

    Pozdrawiam, Niedoskonała

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Dwa lata blogowania to super wynik, życzę kolejnych takich udanych lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;) I życzę kolejnych lat! :D

    OdpowiedzUsuń